Friday, October 15, 2010

Face of the day #1: Sunnydaze.




Jongens, meiden... daar is hij dan eindelijk mijn eerste echte Face of the day!! En ik heb mijn haar nog niet gedaan op de foto's ;)



Producten gebruikt:

MAC pigment sample Sunnydaze
MAC Buddy up mineralize blush
TBS Big and curvy mascara
Revlon Be dazzle shimmer powder
Sephora colorful mono chrome nummer 9
Urban Decay Eyeshadow primer potion
ELF Healthy Glow Bronzing powder in Sunkissed
MAC Ensign lustreglass
GOSH sparkling pearl crystal'eyes pencil
MAC Technakohl liner in Artistic license



Nog even een lekkere felblauw oogpotlood toegevoegd en wat lipgloss natuurlijk.

Sorry ik stond er steeds heel erg raar op als ik een poging deed om te lachen, dus jullie moeten het hier even mee doen. Ik moet nog een beetje wennen aan het mezelf fotograferen. Dus als jullie tips hebben graag! Maar wel een leuke poging? Of niet meer faces of the day doen?

6 comments:

  1. zo leuk, het lijkt namelijk of je geen make-up op hebt :) en dan zo'n lijst... maar het ziet er wel heel netjes uit. is ook een kunst hé ;)

    ReplyDelete
  2. Frisse look! En tips: gewoon superveel foto's trekken en dan komen er zeker goede foto's uit :)

    ReplyDelete
  3. Ik vind dit zo leuk. Hihi, leuke foto's. Ik ben ook echt een ramp met foto's van mijzelf. Ik vind de foto's prima hoor. Liefs, xxxxx

    ReplyDelete
  4. Haha.. nou het was ook de bedoeling dat het een redelijk neutrale, naked look zou worden :) Dus dat lijkt gelukt! En ik had nog wel felblauw oogpotlood later toegevoegd :)

    ReplyDelete
  5. Ik heb Sunnydaze pigment ook, die is zo mooi! Ik vind je look met het blauwe lijntje het leukst. Foto's maken van mezelf voor m'n blog vind ik ook superlastig, maar ja, het went wel een beetje. Wel faces of the day blijven doen hoor!

    ReplyDelete
  6. @ laura: ja he? ik zou die graag nog full size hebben. Al is zo'n vial ook wel genoeg? Ik zal er binnenkort, lees: als ik weer wat meer tijd heb, weer een paar maken en plaatsen :)

    ReplyDelete