Friday, September 17, 2010

Vraag maar raak!


We krijgen regelmatig vragen en die proberen we dan ook te beantwoorden. Vaak in de comments en soms wijden we er ook een post aan. Maar je kunt niet elke vraag in aparte post behandelen en niet iedereen leest de comments....dus vonden wij het tijd voor een vragenrubriek.

Stel hier je vraag en je ziet volgende week het antwoord op je vraag in een post terug. Het mag een persoonlijke vraag zijn aan ons, maar ook hoe je je wenkbrauwen epileert of wat mijn favoriete lipproducten op dit moment zijn bijvoorbeeld. Mochten wij zelf het antwoord op de vraag niet weten dan vragen wij het een deskundige.

Dus vraag maar raak! Wat wil je weten? Don't be shy! Geen vraag is ons te raar! :)

Je kunt je vraag bij de comments achterlaten of ons mailen op: somethingsuperbeautiful@gmail.com
Of op onze formspring via: www.formspring.me/SSBNL

2 comments:

  1. Hmm, ik heb geen vragen op dit moment. Mogen ze komen dan weet ik de blog te vinden. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Ik heb een vraag voor jullie beiden. Wat hebben jullie voor muzieksmaak?

    ReplyDelete