Thursday, September 2, 2010

Update!

Hallo allemaal! Ja dat is schrikken he, weer een post ;)
We schamen ons enorm, we hebben jullie echt een beetje in de steek gelaten maar we gaan het weer helemaal goedmaken de komende weken.
Zo heb ik zelf gisteren mijn stage na drie maande zwoegen afgesloten en kan ik lekker door met school. Ik heb het hopelijk wel iets rustiger nu dus ik ga aan de lopende band posts maken (hoop ik).
HC heeft nog geen internet, maar nog een paar dagen en dan zal ook zij ons overspoelen met een lawine aan posts.

Dus stay tuned, we komen terug!
Met een hele stapel reviews, nagellakjes, nieuwe producten en natuurlijk hauls.

5 comments:

  1. Welkom terug. Ik ben benieuwd. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Heel herkenbaar! We busy girls!

    ReplyDelete
  3. Wat fijn dat je je stage hebt afgesloten! Wat zul je nu opeens genieten van die vrije tijd. Ik kom gewoon elke dag trouw kijken of er wat nieuws staat ;)!

    ReplyDelete
  4. We hebben t allemaal druk he, neem de tijd! Ben benieuwd naar de aankomende posts!

    ReplyDelete
  5. Bedankt meiden! We kunnen niet wachten om weer op volle kracht te gaan bloggen ;)

    xx

    ReplyDelete