Monday, September 27, 2010

Polish Of The Day.

Essence - Jungle Drum

Ten eerste: Sorry voor het gebrek aan posts! School slaat toe en de winterblues ook. Het weer van de afgelopen dagen laten mijn camera op hol slaan (lees: ruis galore!) en ik ben nogal perfectionistisch als het op foto's aankomt. Jullie zullen nog even moeten wachten! Als schrale troost heb ik maar even een swatch uit het archief getrokken. Een Essence lakje uit de Return To Paradise collectie (zei er iemand iets over een dode mus?) dat ik nog niet eerder heb gedragen. De kleur is een beetje roodbruin met een hele kleine zilveren shimmer, die je bijna niet ziet. Ik weet niet precies wat ik van deze kleur moet denken. Aan de ene kant vind ik hem wel stylish, aan de andere kant ook een beetje "meh". Echt heel enthousiast kan ik er niet van worden. Deze Essence lakjes lakken wat dun en streperig., maar met drie laagjes is het opgelost. Toch ben ik bang dat ik hem niet zo vaak zal pakken, want na een uurtje bekeek ik mijn nagels en besloot ze wat op te pimpen. 
Not really a good sign... 
Met Nfu Oh 038 erover. Op zich wel een geslaagde combi maar toch... Dit lakje kan me niet echt overtuigen.

4 comments:

  1. Het is zeker niet slecht! Van ver lijkt het gewoon zwart, misschien daarom dat je het beu werd?

    ReplyDelete
  2. Die kleur is zo mooi. Ik zag hem staan maar ik dacht aghh niet veel bijzonders. Tot na dit artikel. Liefs, xxxxx

    ReplyDelete
  3. Ik vind die van Essence wel mooi, lekker donker voor het najaar. Toevallig heb ik laatst nog een eyeliner (jungle dream?) van Return to Paradise uit de grabbelbak gevist en die ik ook nog heel fijn.

    ReplyDelete