Saturday, September 11, 2010

Polish of the day: Zoya Cassi.

Dit is al een wat oudere Polish of the dat die ik nog had liggen. Het is een lakje van Zoya in de kleur Cassi. Een zalmroze nagellak met subtiele shimmer erin. Hij komt uit de Twist collectie , volgens mij een lente collectie van vorig jaar. Volgens mij zijn het 3 laagjes en een laagje INM Fast out the door topcoat.

Misschien ligt het aan mij, maar ik hoor op Nederlandse of Belgische blogs bijzonder weinig over het merk Zoya. Terwijl ze hele mooie nagellak hebben en die zeker even goed, misschien soms zelfs beter zijn als de nagellak van China Glaze en OPI.

Hebben jullie Zoya lakjes? En wat vinden jullie ervan?

4 comments:

  1. Ik heb geen lakjes van Zoya, heb ze ook nog nergens gezien, al hoor ik er veel goeds over.

    ReplyDelete
  2. Leuk kleurtje. Waar zijn deze verkrijgbaar en hoeveel kosten ze?

    ReplyDelete
  3. Deze is zo schattig prinses roze. Waar heb je die vandaan? Leuk hoor. Liefs, xxxx

    ReplyDelete