Sunday, September 19, 2010

Polish of the day: Flormar 394.

Dit is een van de lakjes die ik in juni tijdens mijn vakantie in Turkije kocht. Dit is een lakje van het merk Flormar, voor mij voorheen onbekend, maar supercheap en ze hebben ook nog eens superleuke lakjes! Flormar geeft zijn nagellak alleen geen naam en deze metallic zandkleur met holographische glittertjes heet dan ook gewoon 394. Helaas bleek dit lakje vreselijk te chippen en na een dag was het dan ookal echt nodig om de nagellak er weer af te halen. Maar voor een lakje dat omgerekend ongeveer 0,75 eurocent kost.. who cares. Gewoon leuk voor een dagje! Andere kleuren die ik van Flormar heb, chippen gelukkig niet zo snel!

2 comments:

  1. Flormar is geweldig! Deze kleur doet me trouwens denken aan Cha Cha van H&M.

    ReplyDelete
  2. Woooh, wat een glitter. Iets te veel voor mij. Wel vind ik de kleur heel mooi. Ik ken dit merk trouwens nog niet. Liefs, xxx

    ReplyDelete