Thursday, September 9, 2010

NYX Nude On Nude Palette.

Het NAKED palette van Urban Decay zorgde voor aardig wat opschudding onder beautyliefhebbers. Het perfecte palette, met de perfecte basiskleurtjes en de perfecte kwaliteit. Geen wonder dus dat het overal uitverkocht is en iedereen op zoek gaat naar dupes. Ikzelf werd nogal blij van de Too Faced Natural Eye Kit. Perfecte basiskleuren en een boterzachte formule met super pigmentatie. Maar, zelfs met de 25% korting actie van Sephora had kostte de mooierd nog 30 euro. Toch vrij prijzig. Of ben ik gewoon een zeur?
Toen ik pas op Make Up And Beauty Blog keek zag ik een andere mooie dupe. Van NYX welteverstaan.
Negen kleurtjes oogschaduw en twee lipkleurtjes in en handzaam doosje (want let's face it: dat velours van Urban Decay is natuurlijk binnen de kortste keren schmutzig).
Helaas, meer mensen hadden deze post gelezen en op CherryCulture en NonpareilBoutique was het palette uitverkocht. Maar daar was Boozyshop to the rescue!
(klik voor een vergroting)
Isn't it pretty? Ik vind het echt een superpalette! Ja, de pans zijn wat klein maar die kleurtjes! En een fatsoenlijke spiegel! En ideaal voor op reis! Natuurlijk slaan de bijgeleverde kwastjes nergens op, maar het is echt everything you need.
Zoals je ziet zitten er drie matte kleuren in en zes met een glanzende finish. Ik ben niet de beste swatcher ter wereld (vandaar ook de link naar MBB), maar ik zal toch een poging wagen. Ik heb de pech dat mijn huid van zichzelf vrij rood is, dus het kan zijn dat de kleuren niet helemaal mooi naar voren komen.
De matte kleurtjes. Zoals je ziet is de middelste op mijn huidskleur bijna niet zichtbaar, maar daardoor vind ik hem wel heel erg geschikt als basiskleur op mijn ooglid.
Rij twee. Zoals je ziet hele mooie shimmery kleuren. Vooral de middelste kleur is echt pretty! De meest rechtse kleur heeft glittertjes in plaats van echt een 'shimmer', zoals je ook kunt zien.
En het laatste rijtje. Een oudroze, gouden en taupe achtige kleur.
Dan de bijgesloten lipglossjes!
Ook de bijgesloten lipkleurtjes vind ik erg mooi en draagbaar. Ze smeren lekker zacht uit en je hebt de keuze uit een donkerroze met mooie shimmer en een meer barbieroze (maar nog heel draagbaar!) kleurtje.

Kortom, ik ben supertevreden met dit palette! Op Boozyshop kost dit palette 12,99 wat ik een redelijke prijs vind. Op sites als CherryCulture en NonPareilBoutique zijn deze setjes ook verkrijgbaar voor 11 dollar. Absoluut de moeite waard!

(Ik schaam me echt een beetje voor die swatches... Hoop dat het toch nog een beetje te zien is. Heeft iemand nog tips voor verbeteringen?)

5 comments:

  1. Ik denk dat ik verliefd ben O_O<3. Mooie swatches trouwens ;D!

    ReplyDelete
  2. Wat prachtig!!!! Ik vind al deze kleurtjes minstens net zo mooi als die van UD!!

    ReplyDelete
  3. ik wil hem ook! Maar nu is hij uitverkocht op Boozyshop!

    ReplyDelete
  4. Mooi en compact. Leuk hoor. Goeie aankoop. Bednakt voor de swatches. Liefs, xxx

    ReplyDelete
  5. prachtige kleuren !!
    ik ben dol op nude

    ReplyDelete