Tuesday, September 7, 2010

Make Up Store.

Een week of wat terug sprak ik weer eens af met HeavenlyCinnamon. Bestemming: Amsterdam! Sinds ons laatste bezoekje was er namelijk een nieuwe winkel geopend, de Make Up Store. Dat was dus ook een van de eerste stops die we maakten. Een klein winkeltje, een deur verwijderd van de MAC Pro Store aan de Heiligeweg. De winkel is heel stijlvol zwart geverfd. Op stellingen staat alle make-up uitgestald. Het is en blijft een kleine winkel en als je MAC gewend bent, dan ben je er op zich vrij snel doorheen. Althans, dat geldt voor mij dan. (Hmm, dat klinkt misschien een beetje verwend..) Er zijn genoeg producten hoor, wees niet bang, maar ikzelf was minder onder de indruk dan ik had verwacht. De prijzen zijn vergelijkbaar met MAC.
Uiteindelijk besloot ik een oogschaduw te kopen (want: pigmentatie is super!) en een nagellakje.
Afijn, op naar de productfoto's!

Microshadow (16,00 euro)
Een grote pan toch? Het doosje is mooi bewerkt met het Make Up Store 'logo' en heeft een doorkijkje in de grote M. Persoonlijk heb ik het idee dat het scharniertje niet al te stevig in elkaar zit.
Ik heb uiteindelijk voor een neutraal kleurtje gekozen dat ik kan gebruiken als highlighter. Dit omdat de pan  enorm groot is en ik het jammer zou vinden om zoveel product te kopen als ik toch niet weet wat ik met de kleur aanmoet ;) HeavenlyCinnamon koos voor wat gewaagdere kleuren, zoals jullie misschien binnenkort kunnen gaan zien.
De swatch:
Het is op deze foto misschien niet heel goed te zien, maar het is een licht kleurtje met subtiele shimmer. En goed gepigmenteerd!
Nail Polish (14,50)
Ik vond het lastig te kiezen tussen de kleurtjes nagellak. Niets kon me echt bekoren en de holografische lakjes leken teveel op elkaar. Een lakje trok mijn aandacht. Een duochrome lak die ideaal is voor layering. Ik besloot deze mee te nemen. Kleur: Aida
Op deze foto (klik voor vergroting) is de mooie blauw/paarse shimmer te zien in de lak. Pretty!
Links zonder Make Up Store, rechts met. Mooie shimmer toch? (let niet op mn lelijke nagelriemen...)
Prima producten op zich, maar toch ben ik er niet helemaal kapot van. Misschien komt het omdat het assortiment lang niet zo uitgebreid is als bij MAC, of ze geen spectacularie collecties hebben...
Maar, mocht je van plan zijn een bezoekje te brengen, dan raad ik zeker de microshadows aan, prima oogschaduw!

3 comments:

  1. Hmm ik vind het duur voor een redelijk 'onbekend' merk! Maar de oogschaduw is prachtig zeg!

    ReplyDelete
  2. @deltacephei
    Ja, dat valt mij ook een beetje tegen. De kwaliteit is prima, goede pigmentatie en veel product voor je geld, maar toch... Bij besteding van 30 euro of meer kreeg je een canvas tasje cadeau. Met deze twee productjes zat ik er dus al overheen. Moest toch even slikken toen ik af ging rekenen.Heb ik met MAC veel minder ;)

    ReplyDelete
  3. ik wil zeker ook eens een oogschaduw en lipstick hiervan proberen!

    ReplyDelete