Thursday, September 9, 2010

I'm back!! :D



Hiep hiep hoera! Ik ben terug!! Eindelijk! Eindelijk heb ik weer toegang tot internet en kan ik weer thuis televisie kijken!!
Voor een nieuwsdier en een internetjunk als ik is dat echt essentieel ;) Ik kan er niet tegen dat ik bijvoorbeeld pas drie dagen nadat Connie Mus was overleden daarachter kom.

Zoals jullie hebben gemerkt is NeonRocks flink aan het posten en nu kunnen jullie dus ook van mij weer het een en ander verwachten. To snel lieve lezers!

3 comments:

  1. Welkom terug!
    OMG, wat een prachtige poes! Ik heb ook een lapjespoes maar ze heeft iets meer zwarte lapjes ;-)

    ReplyDelete
  2. @Eva: Thanks! hihi ik zal het tegen haar zeggen. ;) Ik zal haar binnenkort eens goed showen :)

    ReplyDelete
  3. Welkom terug. Wat een leuke, lieve poes. Ik heb er 2 :P een hele zwarte en eentje met zwart en witte poten/kin. Liefs, xxx

    ReplyDelete