Wednesday, September 15, 2010

Haul Rotterdam.

Weer en wind hebben we getrotseerd gisteren, maar de buit liegt er niet om. Het was weer eens tijd om te shoppen in Rotterdam!
De eerste stop was zoals altijd de Primark, waar het opvallend rustig was en bleef. Lekker rustig kijken en zelfs bij de paskamers stond geen rij. Waarschuwing: de foto's zijn een beetje crappy door het slechte licht. Excuses!
Aankopen
De stapels pyjama's en badjassen zien er altijd uit om te knuffelen. Heerlijk zacht met de schattigste prints die je ooit hebt gezien. Toen ik deze 'Alice In Wonderland' print zag besloot ik eens een pyjama te proberen. Het is een standaard 'flanellen' pyjama met broek en jasje, dus ik vond het eigenlijk interessanter om de print te laten zien. Prijs: 6,00
De laatste tijd heb ik erg veel rokjes en jurkjes geshopt. Maar natuurlijk horen daar ook panty's onder. Ik ben niet zo van de kleurtjes dus ga ik voor de printjes. Ik heb al stippenpanty's van H&M, dus toen ik deze zag moesten ze ook mee! Prijs: 3,00
Schattige grijze wantjes. Het gaat snel kouder worden, dus deze komen vast van pas. Met een flapje dat je los kunt maken als je je vingers nodig hebt om iets uit je tas te pakken bijvoorbeeld. Eens zien of dat werkt!
Prijs: 3,00
Sokken, wat moeten we zonder. En met zulke prints kun je ze niet laten liggen toch? Prijs: 1,80
Een grote toilettas, gemaakt van glimmend plastic. Een onwijs kitsch ding eigenlijk, maar wel handig. Hij is heel groot, en het plastic is makkelijk schoon te maken als er iets zou sneuvelen. Prijs: 6,00
En als laatste een superleuke tas! Hij deed me denken aan zo'n ouderwetse schooltas en de gespen vond ik erg stoer. Prijs: 13,00
Ook kocht ik nog een paraplu. Handig, groot en stevig. Dacht ik. Tot hij na tien minuten het gevecht met de wind verloor. HeavenlyCinnamon bescheurde het toen ik in de stromende regen stond met dat ding in mijn handen. Ach, hebben we er toch nog plezier van gehad ;)

Natuurlijk hebben we ook onze ogen tegoed gedaan bij de Douglas en de vele counters van de Bijenkorf. Wat is een haul zonder beauty-aankopen?
Aankopen
Een showergel van Philosophy, een Rouge Coco lipstick van Chanel en een MAC Look in A Box in de kleur "Miss Violet". Reviews en swatches zullen volgen!

10 comments:

  1. Hele leuke dingen heb je gekocht! Ik vind vooral de tas erg leuk! :)

    ReplyDelete
  2. Philosophy?? Waar verkopen ze dit?

    ReplyDelete
  3. Leuke aankopen! printjes zijn erg schattig inderdaad!

    ReplyDelete
  4. leuke aankoopjes! die pyjama ziet er cute uit! :-)

    ReplyDelete
  5. Thanks girls!

    @PinkFairy
    Bij Skins Cosmetics verkopen ze Philosophy. In de Bijenkorf Rotterdam zit een counter :)

    ReplyDelete
  6. Ik kan niet wachten op de swatches. Je hebt leuke dingen gekocht. En die handschoenen... Zo schattig. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  7. Ik ben dol op handschoenen met een "flapke". Zo handig!

    ReplyDelete
  8. Superleuke spulletjes!!
    Die tas is echt supermooi ♥

    ReplyDelete