Thursday, September 16, 2010

GUHL is jarig!



Dit jaar is het 30 jaar geleden dat haarverzorgingsmerk GUHL in Nederland werd geïntroduceerd. En dat vinden ze reden genoeg voor een feestje!

Zo hebben ze een speciale feestelijke website in het leven geroepen om hun verjaardag eens goed te vieren. Je vindt op de website o.a. het dagboek van Gustav Guhl, de oprichter van het merk. Dat klinkt misschien een beetje saai, maar in het dagboek lees je niet alleen over de ontwikkeling van het merk GUHL, maar ook allerlei fashion- en beautyweetjes van de afgelopen 30 jaar. En op de laatste pagina wacht je nog een verrassing.

Daarnaast kan je op de speciale website een GUHL Hyves 'pimp' aanvragen. Je kunt uit vier verschillende kleurenthema's kiezen, roze, groen, blauw en oranje. Zo is er altijd wel eentje die bij jou past en mijn persoonlijke favoriet is natuurlijk de roze 'pimp'.





Maar een feestje vier je natuurlijk met cadeautjes en daarom krijgt iedereen die zijn Hyvesprofielpagina pimpt een gratis probeerflacon Biershampoo toegestuurd.



Nieuwsgierig geworden? Kijk dan op www.guhl30jaar.nl

3 comments:

  1. Oh wat gaaf! Als studente wil ik ook wel de biershampoo gaan testen haha ;) Ik was al nieuwsgierig toen ik hem in de winkel zag staan, maar durfde het niet aan. Zo'n probeerflacon kan geen kwaad ;)

    ReplyDelete
  2. ik zag deze shampoo ook al in de winkel en ben toch benieuwd hoe die is :) maar ben toch niet zo van hyves, dus ja... :P

    ReplyDelete
  3. Kortingen! hahahaha. Ik ga zeker even kijken. Ben te benieuwd om het te laten schieten. Liefs, xxxx

    ReplyDelete