Monday, September 6, 2010

Glamour 5 Year Issue!

 Feesteditie van de Glamour en een schaamteloze mogelijkheid om mijn nieuwe BlackBerry te showen... ;)

Deze maand bestaat de Nederlandse editie van het glossy magazine Glamour 5 jaar! Daarom ligt er nu een superdikke uitgave met maar liefst 500 pagina's in de winkels. Ik hou enorm van glossy tijdschriften maar koop ze niet zo regelmatig meer. Ik had stapels en stapels liggen en ik durf te zeggen dat ik er honderden euro's aan heb uitgegeven. Sinds een jaar heb ik nu een abonnement op de ELLE en koop ik eigenlijk niets meer los in de winkel. Ik ben nu verslaafd aan blogs!
Maar voor deze verjaardagseditie maakte ik een uitzondering. Dit zijn natuurlijk toch altijd de 'bewaarnummers' waar extra veel tijd en moeite aan is besteed. Daarnaast zit er ook nog eens een extraatje bij dit tijdschrift. Een mooi notitieboekje van Chanel met, zo stond er op de verpakking, een gratis Chanel mini-mascara. Maar waar is dat ding dan? Vroeg ik me af toen ik het tijdschrift had uitgepakt.
Tadaa! Stiekem verstopt in een geheim vakje in het notitieblok..
De nieuwe Inimitable Intense mascara in een schattige mini-verpakking. Binnenkort een review! Naast al deze leuke extra's geeft deze Glamour ook nog eens korting bij heel veel leuke winkels en geeft het recht op een gratis frietje bij de Febo. National Glamour Day komt er namelijk weer aan (op 2 oktober om precies te zijn) en dat betekent shoppen tot je erbij neervalt.

Ga jij de nieuwe Glamour kopen?

4 comments:

  1. Ik wil deze editie wel gaan halen eigenlijk, ga vandaag maar eens langs de boekhandel!

    ReplyDelete
  2. Ik ben naar de boekenwinkel geweest (in België) en daar was er geen mascara bij. :(
    Zijn er mss 2 verschillende exemplaren en moet ik ergens anders een keer kijken. Of zal even naar nederland moeten en er een uitstapje van maken.

    ReplyDelete
  3. Ik ga hem woensdag halen. Echt leuk. Liefs, xxxxx

    ReplyDelete
  4. ik heb een abbonement (Belgie) maar heb hem nog steeds niet gekregen...

    ReplyDelete