Saturday, September 11, 2010

Essence Denim Wanted Gelliners.

(Beeld: Essence)

Essence, ik begin het merk steeds leuker te vinden. Vond ik de producten eerst vooral kinderachtig en 'te goedkoop om waar te zijn', tegenwoordig wil ik het best een kans geven. Wat me wel opvalt is dat ik vooral producten uit LE's koop. Zo kocht ik pas nog drie lakjes uit de 'Return To Paradise' collectie. Hoe dan ook, toen ik eergisteren in het Kruidvat liep was het display bijgevuld met producten uit de nieuwe 'Denim Wanted' collectie. Eerlijk gezegd vind ik het thema en de verpakkingen spuuglelijk, maar gelliners voor 2,49? Daar gaat mijn hart toch wel iets sneller van kloppen. Ik heb dan ook alletwee de kleurtjes meegenomen om ze te testen. 
Zoals gezegd heb ik alletwee de kleurtjes aangeschaft. Zwart (Vintage Style) en zilverkleurig (Fivepocket Grey). De matte potjes bevatten ieder 2,3 gram product. Ook zit er bij de gelliners een klein kwastje.
Swatches:
Boven Fivepocket Grey, onder Vintage Style. Zoals je kunt zien zijn ze goed gepigmenteerd. Ook smeren ze vrij soepel over de huid. Alleen heb ik moeite om kleur op mijn wimperrand te krijgen. Want op de een of andere manier gaat dat een stukje stroever en moet ik een aantal keer opnieuw in de liner dippen om een zichtbaar lijntje te krijgen. Ook merkte ik dat ze tegen het einde van de dag een beetje gaan vlekken. De kwastjes die bij de gelliners geleverd worden zijn niet heel verkeerd en werken prima.
Ik zou zeggen: een leuk product als je een keertje met gelliner wil experimenteren, want de kwaliteit is aardig voor 2,49. Maar verwacht absoluut geen holy grail voor dat geld. Het blijft toch Essence ;)

6 comments:

  1. Is hij beter of slechter dan die van Elf ?

    ReplyDelete
  2. ik denk dat ik ze toch niet ga kopen... heb al vettige oogleden en deze zullen er zo vanaf komen... jammer, maar ja, voor zo weinig geld kan ik niet anders verwacht.

    ReplyDelete
  3. Ik wil ook zo'n gel liner! Maar afgelopen woensdag lag de collectie hier nog niet eens in Kruidvat. Met nieuwe collecties zijn ze altijd de laatste, lijkt het wel. Ondanks dat het geen super gel liner is, wil ik hem toch wel graag proberen. Wat vind je van het kwastje dat erbij zit?

    ReplyDelete
  4. Hihi, ik heb de zwarte. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  5. @latanie
    Ik vind persoonlijk die van ELF toch iets fijner.

    @PinkFairy
    Ik heb ook vettere oogleden, maar zelfs met Too Faced Shadow Insurance eronder bleef hij niet zitten :S

    @Laura
    Het kwastje is best okee eigenlijk! Het lukt echt om er een fatsoenlijk lijntje mee te trekken.

    ReplyDelete
  6. ze zijn best fijn ja maar ik heb hetzelfde probleem als jou, je moet zo vaak terug erin dippen dus hij gaat snel op zijn denk ik :)

    ReplyDelete