Tuesday, September 21, 2010

Delicious Dupes.


Vandaag weer even een dupepost. Het is alweer een tijd geleden dat de eerste voorbij kwam, maar zie het als een goed teken ;) Ondanks dat ik een redelijke stash heb, heb ik dus niet erg veel dingen dubbel.

Een tijd geleden bestelde ik bij Cherryculture en besloot ik eindelijk Gorgeous van Sinful Colors, een nagellak, in mijn mandje te gooien. Een prachtige aqua blauwe nagellak met een licht gouden glans. Toen ik het pakketje aan het uitpakken was dacht ik meteen, toen ik Gorgeous zag, Gosh Ocean. En dat moest ik natuurlijk even testen.



Links Sinful Colors in Gorgeous en rechts Gosh Ocean. Let niet op mijn droge nagelriemen en het slordige aanbrengen, maar ik wilde de nagellak meteen op de foto zetten.

Zowel in het flesje als op de nagels zien ze er hetzelfde uit. Ik hoop dat jullie het op de foto's ook goed kunnen zien, maar ze zijn vrijwel identiek alleen Sinful Colors is wat gepigmenteerder. Natuurlijk is de nagellak van Gosh niet erg duur, als ik me niet vergis 6,49 euro, maar het kan natuurlijk altijd nog goedkoper. De nagellak van Sinful Colors is voor $2,00 te koop bij cherryculture.com.

Vinden jullie het handig of leuk zulke posts?

7 comments:

  1. Ik vind eht wel handig. Zo kunnen we ook vergelijken. Wel een hele mooie kleur trouwens. Lekker helder. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Leuk artikeltje! En ze zijn echt helemaal hetzelfde gewoon!! Ik zie echt niet het verschil!

    liefs!

    ReplyDelete
  3. Ik houd van dupe artikels!

    De rechtse lijkt iets meer stroperig.

    ReplyDelete
  4. dat is pas een dupe, ik zie echt geen verschil :)

    ReplyDelete
  5. ze zijn echt net hetzelfde !
    maar de linkse lijkt me wel mooier eigenlijk

    ReplyDelete
  6. dat zijn echt wel hele goede dupes :) goed gevonden

    ReplyDelete