Thursday, September 30, 2010

Chanel Rouge Coco: Mademoiselle.



Eigenlijk verdient zo'n glamourproduct een mooiere foto, maar helaas geeft mijn nieuwe camera nog niet helemaal de gewenste resultaten. Ik begin bijna te denken dat het aan mijn fotografie skills ligt... (dat weet ik eigenlijk wel zeker). Maar we hebben in ieder geval weer een post! Als ik er nog in slaag betere foto's te maken zal ik ze vanzelfsprekend vervangen. Ik blijf een perfectionist...

Toen ik een paar weken geleden hoorde dat het contract van mijn bijbaantje niet verlengd zou worden, begreep ik dat het mijn laatste kans zou zijn op personeelskorting. Ik maakte direct een lijstje met producten die ik met korting aan zou gaan schaffen. Daar stond eigenlijk direct een Rouge Coco lipstick op. Mooie, klassieke en draagbare kleuren met een superzachte formule. Toen ik ze swatchte in de winkel gleed de lipstick over mijn huid als een balsem. Dat moeten we hebben! Toch kocht ik eerst een Rouge Allure lipstick van de zomer collectie (Genial). Ook daar ben ik supertevreden over, maar de gedachte aan een Rouge Coco bleef. Dit was mijn kans! Ik zocht op internet naar swatches en 'Mademoiselle' leek me wel een mooie neutrale kleur.

Eenmaal op mijn lippen in de winkel had ik de keuze in een split second gemaakt. Deze wordt het! Een kleur voor iedere dag, my lips but better. Perfect! Ik moet zeggen dat de formule bij mij iets anders lijkt. Hij smeert minder soepel, maar ik denk dat het ligt aan de temperatuur van de lipstick. Ik ben hoe dan ook erg tevreden. Mooie kleur, goed gepigmenteerd, zachte formule, houdt lang... En is van Chanel. Wat wil je nog meer?De prijs is misschien wat minder, want voor een lipstick betaal je zo'n 29,-!

Swatches

Een laagje opgebracht, de kleur is ook nog goed op te bouwen. Ik vind deze kleur net iets subtieler en mooier dan "Warm Me Up" van MAC.

1 comment: