Wednesday, September 8, 2010

Boozyshop Haul.

Een hele kleine bestelling maar toch met producten die ik al lang wilde hebben. Op Twitter hoorde ik dat de webshop van Boozyshop zou vernieuwen. Ik had gezien dat het NYX Nude On Nude Palette er verkrijgbaar was, dus toen de webshop weer open ging was ik er als de kippen bij. Gelukkig heb ik deze felbegeerde dupe van het Urban Decay Naked palette weten te bemachtigen! Omdat er een openingskorting was op alle NYX producten besloot ik ook eens een Jumbo Eye Pecil in Milk te bestellen. En nieuw in het assortiment: The Brush Guard. Leek me erg handig, dus ik heb een combinatie pakketje gekocht met verschillende maten.
Ook kreeg ik er nog een cadeautje bij, want ik ontdekte een Jumbo Eye Pencil dat ik niet zelf in mijn mandje had gegooid. Eentje met glitters nog wel! De bezorging was supersnel en wat heel fijn is: inmiddels kun je een account aanmaken met wachtwoord waardoor je niet telkens al je gegevens opnieuw moet invullen.
Het assortiment is uitgebreid met supermerken en dit was zeker niet de laatste keer dat ik er iets bestelde!
Het NYX Jumbo Pencil in Milk en het cadeautje, een Glitter Jumbo Pencil in Candlelight.

Hebben jullie al iets besteld bij de vernieuwde webshop van Boozyshop?

8 comments:

  1. Leuke spulletjes heb je gekocht. Wat leuk dat je er een jumbo pencil bijkreeg!!
    Ben benieuwd naar de swatches van het nude on nude palette.
    Ik heb deze week ook pas een kleine bestelling gedaan bij boozyshop, dus verwacht het deze week hopelijk nog :)

    ReplyDelete
  2. Hoii
    leuke bestelling allemaal dingen die ik ook nog wil.
    Kun je mss swatches online zetten van het nyx nude on nude palet. :D

    ReplyDelete
  3. Ik ben heel benieuwd hoe je de Brushguard vind!
    Die ben ik ook van plan om aan te schaffen :-)

    ReplyDelete
  4. Leuk!
    Ik heb ook gelijk een bestelling geplaatst toen ik erachter kwam dat ie vernieuwd werd. Ben ook weer blij met alle nieuwe spulletjes :) Heb er een hele verslag nog laatst van gemaakt.
    Ik heb alleen jammer genoeg geen cadeautje bij gekregen :P

    ReplyDelete
  5. Hele leuke dingen. NYX <3 Liefs, xxxxx

    ReplyDelete
  6. Bedankt iedereen voor de leuke comments!
    Reviews komen er nog aan en morgen komen de swatches van het Nude On Nude palette online!

    xx

    ReplyDelete
  7. Leuke bestelling! Ik heb nog niks besteld, maar ik ben het nog wel van plan.

    ReplyDelete