Saturday, August 7, 2010

Verhuizing.

14/7
Het kan snel gaan :) Afgelopen week vertelde ik nog dat ik druk opzoek was naar een huisje en vandaag ga ik al verhuizen! Ik heb geluk gehad. Ik heb via de woningbouw een tijdelijke huurwoning. Deze woning gaan ze slopen, maar tot die tijd willen ze het liefst wel mensen erin, omdat ze wijk anders veranderd in een spookwijk. Een ongezellige gevaarlijke ghetto.

Het is een iniminie 3-kamer flatje, maar het is alleen voor mij en Apple, mijn kat. Zodra ik wat op orde ben zal ik wel wat foto's maken en showen, als jullie dat leuk vinden natuurlijk? Nu gaat het even niet, want alles zit in dozen. Nou ja mijn camera niet, maar waar heb ik het snoertje van mijn camera nou toch gelaten? En bovendien al die dozen op de foto's staat ook een beetje ongezellig ;)

5/8
We zijn inmiddels een paar weken verder sinds ik het bovenstaande typte. Ik heb nog steeds geen internet, want de grap met internet aanvragen is dat je je gegevens via INTERNET moet sturen. * zucht * welke geniale geest dat heeft bedacht... Maar goed tijd om even bij te kletsen, want NeonRocks en ik waren de afgelopen tijd behoorlijk afwezig of MIA as they say in english ;) Maar niet getreurd we will be back! Op dit moment zit in de MacD. Thank God for gratis internet!! Haha.. Hier doet het internet het prima, dus kan ik eindelijk wat dingetjes regelen en jullie weer een beetje op de hoogte houden van mijn activiteiten. Ik mpet eerlijk zeggen ik heb niet bijzonder veel geshopt de afgelopen tijd, want een verhuizing kost toch behoorlijk veel geld. Zeker als je afscheid moet nemen van de helft van je spullen. Sorry als ik bitter klink ;) Dat ben ik niet hoor! Nog steeds dezelfde alleen af en toe met een vlaag van Luduvudu.

5 comments:

  1. Meis ik begreepje volledig better ben je niet.
    soms kreeg je zulke dank van de man wie je houd zonder zelfs iets slecht hebt gedaan. Ik hoop dat ik niet better klink

    ReplyDelete
  2. Je bent niet bitter , ik begreep je volledig. Soms kreeg je een dank van de mand van wie je houd ook al heb je niks verkeerd gedaan. Ik hoop dat ik niet bitter klink

    ReplyDelete
  3. Oh, hopelijk voel je je snel terug de oude, en voel je je ook snel thuis in je nieuwe stekje!! Benieuwd naar foto's en nieuwe artikeltjes natuurlijk ♥

    ReplyDelete
  4. Veel succes met je verhuis! En uiteindelijk komt alles weer goed, al lijkt het er soms niet op!

    ReplyDelete
  5. Spannend zo'n verhuizing! Ik ben momenteel aan het wachten op de reactie van mijn woningbouw corporatie of ik de 3-kamer appartement krijg aangeboden of niet, hetzelfde geld voor een 2-kamer appartement. Dat wordt nog spannend! Ik ben wel benieuwd of je nog tips hebt wat betreft verhuizen. Ik ben zelf niet zo vaak verhuisd en ik kan alle tips gebruiken.

    ReplyDelete