Sunday, August 8, 2010

Random Talk.


Omdat ik nog geen 'echt' artikel te plaatsen heb maar toch evenn lekker wil kletsen. Of eigenlijk vanalles kwijt wil maar er geen aparte artikelen aan wil wijden ;)

Mijn stage loopt tegen zijn einde. Ik ben inmiddels best wel kapot en heb een ernstig slaaptekort. Lees: ik loop als een zombie rond en mijn wallen hangen inmiddels op mijn enkels... Nee, uiteindelijk valt het best mee en het is een stuk gezelliger geworden met mijn collega's. Hopelijk komt het allemaal tot een goed einde en heb ik het straks gewoon afgesloten. Ik heb HeavenlyCinnamon ook al veel te lang niet gezien, maar hopelijk kan dat snel weer!

Omdat ik ook in het weekend nog een bijbaantje heb blijft er niet veel tijd over om te shoppen. Vandaar dat ik veel online te vinden ben (zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben). Asos, Topshop... En recent nog CDWow. Ik was altijd al benieuwd naar deze supergoedkope cd en dvd winkel. Toen ik er pas achter kwam dat ze ook cosmetica verkochten (Philosophy, Benefit, Bobbi Brown, MAC), besloot ik eens een artikel te bestellen.
Het werd een kleine verpakking Purity Made Simple Cleanser van Philosophy. Ik heb heel veel reviews gelezen en ik krijg een beetje de indruk dat het love or hate is. De een walgt ervan en vind het een verschrikkelijk product, de ander zweert erbij en wil nooit meer iets anders. 
Ook scoorde ik pas op mijn werk nog dit onnozele prul:
Een aardewerk potje in de vorm van een cupcake. Je hebt er helemaal niets aan (want er past niets fatsoenlijks in), maar als decoratie doet hij het wel goed. En voor 0,85, wat zou je dan nog moeilijk doen?
Ook begon mijn nagellak wat te chippen gisteravond en ik vond dat ik dat wel tof had opgelost door er Mad As A Hatter overheen te smeren. Glittery tips zijn in!
Wat vinden jullie? Een leuke oplossing zo, of toch maar een egale kleur?
Online heb ik dus aardig wat geshopt in de sale. Helaas heb ik niet echt de tijd gehad om in winkels rond te snuffelen. Toen ik pas een shoplog van VeraCamilla bekeek had ze het over Adidas sneakers bij Pro Sport, die ze voor 30 euro had gekocht. Ik besloot een kijkje te nemen op de website en wat schetst mijn verbazing? De sneakers die ik twee maanden geleden nog bijna gekocht had waren afgeprijsd van 90 naar 35 euro. En de enige maat op voorraad was de mijne! (dit is zo'n situatie waarin ik zou denken dat het voorbestemd is)
En dan heb ik een hele tijd geleden samen met HeavenlyCinnamon nog wat nagellakjes besteld.
Essie Tart Deco, Lovie Dovie en Turquoise & Caicos. Lekkere zomerkleurtjes. Ook had ik nog een MAC Viva Glam Cyndi besteld. Alleen is die met de verhuizing wel even zoek geraakt. Cyndi where are you?
En dan hebben we nog mijn nieuwste aanwinst, een hele goede Birkin namaak. Ik was een van die mensen die vroeger met een nep Louis Vuitton de blits maakte. Toen ik inzag dat nep gewoon niet kon heb ik het afgezworen. Tot ik verliefd werd op de Birkin. Maar goed, waar haal ik zo snel 5000 euro vandaan?
Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie nepperd. Maar ook die (echt leer), waren zo'n 200 euro. Nog een beetje boven mijn budget. Toen kreeg ik van HC de tip dat er op de Beverwijkse Bazaar hele mooie namaak te vinden zouden zijn. En ze had gelijk. Voor 60 euro een echte leren namaak Birkin.
Voor iedereen die tot zover heeft gelezen: bravo! Als jullie nog wat meer informatie of foto's willen van het een of ander: roept u maar!

2 comments:

  1. Wat een super mooie tas gescoord!! Jammer dat Beverwijk toch wel wat ver is voor mij!

    KUss!

    ReplyDelete