Tuesday, August 17, 2010

Polish of the day.

Toen ik eind juni in Turkije was kon ik het natuurlijk weer niet laten om nagellak te kopen. Deze nagellak komt dus uit Turkije en is van het merk Pastel en het is nummer 88. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar ze hebben een behoorlijke collectie nagellak. De kleur laat zich het best omschrijven als een vergrijsde lila jelly nagellak.Door deze finish heeft de nagellak een beetje een 'natte' look. Ik houd normaal gesproken niet echt van transparante nagellak, maar dit vind ik een bijzondere kleur waar ik dat wel voor overheb.

Ik heb op de foto 1 laagje Hema basecoat op, 4 laagjes van de nagellak en geen topcoat. De lak droogde ondanks de vele laagjes toch nog behoorlijk snel. En misschien wel het beste aan deze nagellak van Pastel is de prijs. Hij kostte 2,50 Turkse lira, wat omgerekend iets meer dan 1,25 euro is. Nou daar kan zelfs geen Essence lakje tegenop! Dus mochten jullie dit merk een keer op vakantie tegenkomen dan is het voor dat geld toch de moeite waard om te proberen.

Kennen jullie Pastel? En wat vinden jullie van de kleur?

4 comments:

  1. Mooie kleur, maar vier laagjes is wel erg veel!

    ReplyDelete
  2. Ik vind het een hele mooie kleur. Heel apart. En voor die prijs. Zelf had ik nog nooit van dit merk gehoort.

    liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. Ik ken het merk niet, maar het is wel erg budgetvriendelijk :)

    ReplyDelete
  4. Mooi lakje, klinkt goed (op de 4lagen na!) :)

    ReplyDelete