Wednesday, August 11, 2010

Polish Of The Day.

Illamasqua - Jo'Mina

Nooit trok het merk Illamasqua mij erg. Waarom weet ik niet, want de verpakking is stylish, de kleuren zijn tof en de kwaliteit is MAC-like. Werd er gezegd. Toen ik pas een bestelling plaatste op Asos.com heb ik wat sale-producten in mijn mandje gegooid. De nagellak Jo'Mina van de Body Electrics collectie leek me wel wat. Daarbij is nagellak natuurlijk altijd goed ;) Het eerste wat me opviel toen ik het pakje binnenkreeg was dat de verpakkingen van Illamasqua in het echt veel minder luxe aandoen dan ze op internet lijken. Zo lijkt de dop van deze nagellak van heel goedkoop plastic. Waar hij robuust en solide leek, is het dus een dun plastic omhulseltje. Maar goed, het gaat over de nagellak natuurlijk. Hoewel de nagellak van Illamasqua geen wijd borsteltje heeft, smeert hij toch makkelijk uit. Ietwat streperiger dan bijvoorbeeld OPI (die wel zo'n speciaal borsteltje heeft), maar dat is wel overkomelijk. De lak dekt op zich goed. Met twee lagen ben je wel klaar, ook al heb ik er drie gedaan voor de zekerheid. Overall ben ik best tevreden over de kwaliteit en de kleur is natuurlijk super. Wel kreeg ik na het opbrengen van de topcoat veel kleine bubbeltjes in de lak. Of dat de schuld van de Essence topcoat of de Illamasqua lak is weet ik niet, maar jammer is het wel.

In de sale kostte het lakje 10,26. Normaal gesproken is Illamasqua nagellak op Asos.com 17,21. Voor die prijs zou ik er nooit en te nimmer een kopen. Veel te duur!

Hebben jullie Illamasqua producten en hoe bevallen die?

5 comments:

  1. Superleuk kleurtje!!!
    Maar inderdaad, de gewone prijs is inderdaad niet zo aantrekkelijk!!

    ReplyDelete
  2. mooi kleurtje! Zat eerst te twijfelen om ook iets te bestellen maar toch maar niet gedaan.

    ReplyDelete
  3. Ik vind het wel een erg mooi kleurtje!!

    ReplyDelete
  4. Leuku kleurtje, vind de normale prijs wel erg duur zeg!

    ReplyDelete