Wednesday, August 4, 2010

Polish Of The Day.

Asos Paint by Ciate - Chloe

Natuurlijk moest ik meteen een van mijn nieuwe nagellakjes uitproberen. Ik was het meest benieuwd naar Chloe, omdat het zo'n vreemde kleur leek. Alle Asos Paints zijn genoemd naar celebrity's. Deze naar Chloe Sevigny, een eigenaardig type met haar eigen stijl. Daar past deze nagellak zeker bij, heb eigenlijk nog nooit zo'n zelfde kleur gezien. Het is een hele lichte taupe kleur, die bijna neigt naar beige. Maar ik vind hem heel classy en nude met een twist. Om het zo maar te zeggen. Over het aanbrengen ben ik minder tevreden. De lak is niet heel dik, toch lakt het heel streperig en had ik toch wel een laagje of drie nodig tot ik een egale dekking had. Wat vinden jullie?

Asos Paint is te koop via Asos.com. De kleur Chloe is verkrijgbaar samen met de kleur Gwen. In de sale kost de duoverpakking nu 6,29.

4 comments:

  1. dit is echt een mooi kleurtje. Ga ik zeker eens voor kijken!

    ReplyDelete
  2. Ik ben dol op dit soort kleuren! :)

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat eens uper apart kleurtje!! :D Super mooi!

    ReplyDelete
  4. Wow, lakt echt supermooi!! Benieuwd naar de andere kleurtjes!

    ReplyDelete