Sunday, August 1, 2010

Mini Winactie!

Want bij deze winactie kun je mini's winnen! Iedereen heeft vast al eens gehoord over de 8 Hour Cream van Elizabeth Arden. Het is wondercreme voor alle huidproblemen die je maar kunt bedenken. Een tijdje geleden kocht ik een set van drie 8 Hour Cream producten om eens te testen. Is het wel zo geweldig? Omdat ik denk dat veel van jullie dezelfde twijfels hebben, kocht ik ook een setje mini's.
Het setje zit in een klein rood make-up tasje en bevat drie mini's. Inhoud:
- Intensive Daily Moisturizer SPF 15 (30ml)
- Skin Protectant, de originele 8 Hour Cream (15ml)
- Intensive Moisturizing Hand Treatment (15ml)

Wat moet je doen?
- Volg ons met Google Friend Connect in het menu rechts
- Volg ons via Bloglovin'
- Volg ons op Twitter en retweet de winactie naar al je followers!
- Laat een comment achter bij deze post waarin je aangeeft dat je meedoet aan de winactie
(en laat zien hoe je ons volgt)

Ennnn... Omdat we een jaar bloggen: verzin de meest originele verjaardagswens!


De winactie is verlengd tot vrijdag 20 augustus!
Winactie is gesloten!

15 comments:

  1. Hihi leuk!


    Ik doe mee!


    Bij deze mijn verjaardagswens:


    Beste HemelsKaneeltje en Neonsteentje,

    Laten we digitaal proosten met een ingebeelde cosmopolitan en vooral nooit of te nimmer denken aan stoppen.

    Een jaar klinkt kort, maar in de blogwereld is dat een hele prestatie! Ga zo door sweeties!

    ReplyDelete
  2. Oeh, leuke winactie ;) Maar hier moet ik even over nadenken haha.

    Wel alvast gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan!!!

    ReplyDelete
  3. Proficiat met jullie blog anniversary! Jullie doen dat super! Ik doe graag mee! Ik heb geen twitter, maar zet jullie wel in mn sidebar!

    ReplyDelete
  4. Ik doe ook graag mee met deze winactie en volg jullie op Google Friend Connect, Twitter en Bloglovin.
    Mijn felicitatie hou ik kort en onorigineel, ik hoop dat jullie me dat vergeven; ik ben ziek en volgens mij zijn mijn hersens spontaan in snot verandert.

    Heel hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren met jullie blog. Jullie blog is erg leuk en ik hoop dat er nog vele jaren van genoten mag worden.

    ReplyDelete
  5. Ik doe zeker mee!
    Ik volg jullie via Google Friend, Connect en Blogloving, ik heb helaas geen twitter..
    maar ik heb jullie winactie via hyves naar al 725 vrienden gestuurd: www.jeeessica.hyves.nl
    Als jullie een printscreen willen zien moet je het even laten weten want dan stuur ik die op!

    Dan nu de verjaardagswens:

    Beste 'HeavenlyCinnamon en NeonRocks', twee beauty-verslaafde studentes, ten eerste natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met het 1jarig bestaan van jullie blog. Ik volg jullie blog niet een heel jaar vol, maar toch al wel redelijk lang, en ik vind dat jullie het heel goed volhouden, en ook voldoende updates enzo. Erg leuk! Een jaar is natuurlijk best wel lang.. vooral als je iedere dag aan zo'n blog moet werken..
    Ik hoop dat jullie nog lang niet stoppen en nog een tijdje doorgaan, want ik geniet van jullie blog, elke dag weer, en ik weet zeker dat ik niet de enigste ben!!!!

    Groetjes Jessica

    ReplyDelete
  6. leuke winactie! Proficiat met jullie 1 jarig bestaan en doe zo voort! Ik volg jullie via bloglovin, Twitter en Google Friend Connect! Mijn twitter is http://twitter.com/Marijke04!

    ReplyDelete
  7. Van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van SSB, ik hoop het komende jaar veel leuke, originele, spannende, vernieuwende enAls trouwe bezoekster volg jullie blog nu al een behoorlijke tijd en naast jullie blog volg ik jullie ook op Twitter (Wickedskakid), Bloglovin' en GFC. Natuurlijk wil ik graag meedoen met deze leuke winactie!

    Superlief dat jullie een cadeautje weggeven ipv in ontvangst nemen, want dat hoor je normaal gesproken te doen als je iets te vieren hebt!

    Anyways, om een lang verhaal kort te maken. Ik wil graag meedoen, volg jullie overal (ik lijk wel een stalker XD) en hoop dat SSB nog lang blijft bestaan!

    ReplyDelete
  8. Jeeeeh een jaar alweer!! En we zijn ookal weer bijna een jaar samen!!

    ReplyDelete
  9. Ik wou nog eventjes m'n wens komen posten (nog niet toe geraakt tot nu)!

    Gelukkige verjaardag, beste blog! Je baasjes doen dat super! Je bent trouwens mede-verantwoordelijk voor m'n nagellakobsessie, al een half jaar lang, waarvoor dank! Verder post je de leukste swatches, koopjes en nieuwtjes! Happy first blogyear en happy blogging forever and ever! PS: ik vind ook je nieuwe bloemenkleedje erg leuk!

    ReplyDelete
  10. Heb jullie gevolgd op google friend en Bloglovin', kheb wel Twitter, maar ik ben enkele dagen geleden mijn passwoord vergeten, die dus het passwoord is van bijna mijn volledige internet wereld... :(
    Maar ik wens jullie een super gelukkige verjaardag, ik mag zeggen dat ik het een zuper geslaagd eerste jaar vind! en ik hoop dat jullie nog erg lang door zullen gaan:) En ook ben ik blij dat het 8 Hour Cream is, want die verkopen ze niet in m'n stad, of hij is altijd niet-voorradig :s nuja, een supergelukkige verjaardag! *blaast op toeter en huppelt in het rond met een feesthoedje op* :)
    x, Shari

    ReplyDelete
  11. Happy birthday to you, happy bithday to you, happy birthday dear SomethingSuperBeautiful, happy birthday to you, HIEPHIEPHIPE HOERAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

    Proficiat met jullie 1-jarig bestaan, keep up the good work!!
    Ik waag men kansje, en volgde jullie al via blogger en nu ook via bloglovin (heb geen twitter)

    Petra x
    sprinkles on a cupcake

    ReplyDelete
  12. Ik volg jullie bij alles, bloglovin, google friend connect en op twitter. Daar heb ik ook over deze winactie getwitterd: Gave winactie @SSBNL, je kunt er de Elizabeth Arden 8 hour cream winnen!

    Ik vind dat jullie een super toffe site hebben met orginele artikels. Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan, echt super gaaf dat jullie zoiets als dit weggeven. Hoe cool is dat!? :)

    Mijn wens voor jullie is dat jullie een van de grootste beautysites worden (naast mij site natuurlijk, hihi) en dat jullie doorblijven gaan met de leuke artikels en vooral ook met de lange reviews (dat vind ik juist positief :D).
    Ik heb nog even een filmpje opgezocht voor jullie:http://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhs&feature=related

    Liefs, Kira

    ReplyDelete
  13. Leuke winactie!!

    Ik volg jullie via GFC, twitter en bloglovin!

    Hier is mijn tweet: http://twitter.com/xMyrrr/status/21422091766

    En mijn zelf gemaakte verjaardagskaartje :P http://img831.imageshack.us/img831/4212/52346218.png

    ReplyDelete
  14. Gefeliciteerd! Ik volg jullie met GFC, Bloglovin en twitter en heb jullie actie getweet:
    http://twitter.com/PrinsesPrikbord/status/21422391959

    En ik heb een verjaardagsrijmpje geconstrueerd. xD

    For your birthday, I wish you get
    Something special, something sweet
    Something you want and something you need
    Something shiny and something dear
    Something dark and something clear
    Something foreign and something new
    Something secret and something taboo
    Something plain and something unusual
    But most of all, I wish you get
    Something super beautiful!

    ReplyDelete
  15. Ik doe mee!
    Ik volg jullie via GFC en via Twitter.
    Ik ben op dit moment totaal niet orgineel, ik heb een beetje een depri periode. (6 dagen geleden gehoord dat mijn vader kanker heeft, en mijn oma..) Dus mijn hersenen werken op dit moment op de automatische piloot.

    Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan.
    Ga zo door!

    X
    https://twitter.com/BeautyblogT

    ReplyDelete