Sunday, August 22, 2010

Illamasqua 'Follow' Swatch.

Illamasqua Intense Lipgloss - Follow

Bij mijn Asos bestelling zaten twee producten van Illamasqua. Een nagellak en een Intense Lipgloss in de kleur 'Follow'. Naast de swatches zal ik ook een kleine review geven.

The Price: 9,93 in de Asos.com sale voor 7 ml. product.
The Looks: Een stylish 'knijptube' met aparte vormgeving. De applicator is van plastic.
The Good: De kleur is inderdaad Intense. Enorm gepigmenteerd en een supergaaf kleurtje.
The Bad: De applicator vind ik persoonlijk heel vervelend werken. Je kunt de gloss niet goed verdelen omdat hij nogal stroef smeert. Om het mooi egaal te laten dekken ben ik ook maar met een lippenseel aan de gang gegaan. Daarbij is de gloss erg plakkerig. Op zich heb ik daar niet zoveel moeite mee, maar hij 'draagt' niet heel prettig.
The Verdict: Leuk om eens uit te proberen. Prima kwaliteit en een superkleurtje. Maar toch zal ik niet snel nog zo'n product bestellen. Er zijn veel beter en goedkopere alternatieven te vinden.
 

5 comments:

  1. Hele mooie kleur en helder ook. Jammer dat die niet prettig draagt. Anders had ik hem zeker gekocht.

    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Super mooi kleurtje! Je hebt prachtige lippen trouwens

    ReplyDelete
  3. Ooooh wat een mooie kleur! Het ziet er heel smakelijk uit :)

    ReplyDelete
  4. Mooi kleurtje! Hij is zo anders op je lippen en in de tube!

    ReplyDelete