Monday, August 16, 2010

Facts & Figures.

Het leek mij wel eens leuk (en verhelderend) om te zien hoeveel ik nu echt heb. In aantallen dan. Ik probeerde vandaag zoveel mogelijk bij elkaar te scharrelen (en uit tassen en jassen te graaien) en begon te tellen. De grote winnaar is, zoals te verwachten: de nagellak! Ik ben van plan deze lijst om de zoveel maanden te updaten en eventueel bij te houden wat ik op heb gemaakt en wat ik er zoal bij koop. Mijn verzorgingsproducten krijgen een aparte "Facts & Figures". Aparte stashposts met swatches staan ook nog in de planning.

Lipstick: 11 x
(Chanel, NYX, Rimmel, Topshop, MAC)
Lipbalsem: 18 x
(Rosebud Salve, Lush, Gosh, BunnyButt, Lipsmacker en meer...)
Lipgloss: 20 x
(ELF, MAC, Lancome, Illamasqua, MNY en meer...)
Blusher/Bronzer/MSF: 17 x
(MAC, ELF,  Benefit, Topshop, NYX, MNY en meer...)
Mascara: 4 x
(Rimmel,  Max Factor,  Maybelline, MAC)
Oogschaduw (los): 19 x
(Make Up Forever, NYX, The Body Shop, Bourjois, Make Up Store, MNY en meer...)
Palettes: 10 x
(88 e/s Palette, Too Faced, Catrice, NYX en meer...)
Eyeliner: 7 x
(ELF, H&M, Rimmel, Miss Sporty, Essence)
Foundation: 1x
(Make Up Forever)
Concealer: 2 x
(Maybelline)
Poeder: 1 x
(Sephora)
Gezichtsprimer: 1x
(Hema)
Oogschaduwbasis: 2x
(Too Faced en NYX)
Wenkbrauwpoeder/potlood: 2 x
(H&M, Hema)
Finishing / Setting Poeder: 1 x
(ELF)
Nagellak: 83 x
(OPI, Essie, China Glaze, Illamasqua, H&M, Hema, Catrice, Chanel, MAC, MNY en meer...)

Op zich nog best bescheiden toch? Op die nagellakjes na dan ;)  Hoe zit het bij jullie? Hebben jullie ook veel van een bepaald beautyproduct of is het wel redelijk gelijk verdeeld?

7 comments:

  1. Wow 73 lakjes!
    Ik heb heel weinig beautyproducten en houd het voornamelijk bij 1 stuk per productsoort. Maar vind het wel leuk om lezen :D

    ReplyDelete
  2. Wel een super voornemen! Zou ik ook eens moeten doen... maar durf het eigenlijk niet... :P Straks mag ik echt niks meer van mezelf kopen.

    ReplyDelete
  3. Leuk dat je het zo heb opgeschreven. Ik vind het ook nog best meevallen. Ik heb bij bijna alles ongeveer hetzelfde alleen van lipstick heb ik er iets meer. Maar dat is eigenlijk wel een verslaving van me, haha. Ben benieuwd naar de stashposts met swatches.

    ReplyDelete
  4. Ik heb echt teveel om op te noemen. Het si ook nooit genoeg.

    Fijn dat je het zo heb opgeschreven.

    Liefs, xxx Kalypso.nl.tt
    Ps: ik volg je op blogspot.

    ReplyDelete
  5. Wowie echt veel lakjes! Leuk om te zien!

    ReplyDelete
  6. best veel! Dit ga ik ook eens een keer doen, ben wel benieuwd!

    ReplyDelete