Monday, August 16, 2010

Blogsale?

Wat dachten jullie van een blogsale? Normaal gesproken niet iets dat wij doen, maar soms moet je een uitzondering maken. Ik ben namelijk blijven zitten met wat spulletjes van de groepsorder die ik eind mei heb gedaan. Alle spullen zijn dus nieuw! Omdat ik ik het zonde vind dat die leuke spullen hierbij maar wat liggen te verstoffen. Wil ik jullie graag te kans geven om ze over te nemen.
Hopelijk vinden jullie dat leuk? Ik moet nog even berekenen hoeveel de producten zijn, maar zodra ik dat heb gedaan plaats ik een berichtje met de spullen. Mochten jullie je nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en willen weten wat die producten precies zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd mailen of een comment achterlaten.

Het gaat om producten van:
LA Colors
LA Girl
LaSplash
Sinful colors
NYX Girls

Tot snel!

2 comments:

  1. goed idee. Er zitten goeie merken bij.

    Liefs, xxx Kalypso.nl.tt

    ReplyDelete
  2. Ik ben wel benieuwd wat er allemaal bij zit. L.A. Colors en Sinful Colors zijn altijd leuk :)

    ReplyDelete