Tuesday, August 3, 2010

Asos!

Jaren terug ontdekte ik de website Asos.com. Volgens mij nog door Girlscene aangeraden als dé shopwebsite. Destijds was de online shop gevestigd in de US of A (tenminste, in mijn herinnering wel) en verkochten ze supergoedkope kleding en accesoires. Dagenlang heb ik zitten surfen en kwam ik de meest geweldige kleding tegen. Helaas waren de verzendkosten torenhoog en had ik geen credit card. Inmiddels ben ik bij alle webwinkels die ik tof vind (zie ook Topshop) kleine bestellingen aan het plaatsen. Voornamelijk met sale-artikelen, maar gewoon. Om eens te kijken hoe het zit met de verzending en de producten.
Inmiddels is Asos een Engels bedrijf (gezien de 'free next day delivery-UK only') en verkopen ze nu ook alle high-end brands. Asos is echt zo goedkoop niet meer. Maar ze verkopen sinds kort ook beauty artikelen en verzenden voor 3 euro al naar Nederland. Dat moest ik uitproberen.
Asos Paint by Ciate in de kleuren Chloe en Gwen.
Illamasqua Intense Lipgloss in de kleur Follow
Illamasqua Jo'Mina nagellak uit de Body Electrics collectie.

Stiekem was ik wel benieuwd naar Illamasqua producten en omdat deze in de aanbieding waren besloot ik eens iets te proberen. Verdere uitleg en reviews volgen vanzelfsprekend nog (het lijstje met te schrijven reviews wordt langer en langer en langer, sorry guys!).

Op 25 juli heb ik mijn bestelling geplaatst. In de order confirmation staat direct wanneer je je bestelling kunt verwachten. In mijn geval was dat : Delivered on or before Monday 02 August 2010.
En het klopt precies. De post wordt hier niet bezorgd op maandag, dus vandaag was de logische dag voor het pakketje om te arriveren. En hier is hij. Zoals gezegd zijn de verzendkosten maar een lousy 3 euro. Ik heb er denk ik weer een favoriete nieuwe shop bij!


Swatches van nagellak en lipgloss:
Van links naar rechts: Asos Paint Gwen, Asos Paint Chloe en Illamasqua Jo'Mina
Illamasqua Follow Intense Lipgloss


Hebben jullie al eens iets besteld bij Asos.com?

7 comments:

  1. Mooie spulletjes, ik ben benieuwd naar die rits reviews van je die er nog aan gaat komen ;)

    ReplyDelete
  2. Wauw super mooi & snel!
    En wat een mooie verpakkingen !!

    ReplyDelete
  3. Ik heb er nog nooit iets besteld, maar ik denk dat ik er ook eens beautyproducten ga bestellen! Verzendkosten maar 3 euro!! yoehoe dat kan ik wel missen haha

    ReplyDelete
  4. Wat een onwijs vette bestelling zeg! Super! Ik heb nog nooit wat bij Asos besteld maar wieweet... !

    Heel veel liefs!

    ReplyDelete
  5. @Lisanne
    Ik ga mijn best doen ;)

    @latanie
    Ja die verpakkingen zien er best goed uit he!

    @Kim
    Zeker de moeite waard en drie euro is nog wel te doen inderdaad!

    @Suusie
    Dankje :D

    ReplyDelete