Sunday, July 4, 2010

Topshop!

Mijn eerste Topshop bestelling is binnen! Al lang wilde ik iets van hun nieuwe make-uplijn proberen en gewoon eens bestellen bij deze leuke webwinkel. Je kunt betalen met PayPal en verzendkosten zijn altijd GBP 5, hoe veel of weinig je ook besteld. Kortom, waar wachtte ik nog op?
Helaas verzenden veel Britse webshops geen nagellak naar het buitenland, en Topshop is daar geen uitzondering op. Dat kon ik dus niet bestellen. Ik ging uiteindelijk voor een Lip Stick in de kleur Flame, een Polish in de kleur Smoothie en een blush in de kleur Flush.
De verpakkingen zijn supercute en ik kan alvast verklappen dat de kwaliteit prima is! Meer informatie volgt in de reviews.
Na een paar dagen gelonkt te hebben naar alle leuke spulletjes in de shop, zag ik steeds meer artikelen verhuizen naar de afdeling "Sale". Toen ik een paar accessoires zag staan waarover ik al twijfelde, wachtte ik niet langer en gooide ze in mijn mandje.
Een klein zilverkleurig ringetje met 'Love' erop. Heel grappig als hem draagt, want dan staan de letters omhoog. Was afgeprijsd naar GBP 2,- Helaas is hij, zoals alle ringen, een beetje te groot voor mij (ondanks maat S)
Ik was al heel lang op zoek naar een 'vintage' uitziend klokje aan een ketting. Het liefst een lange ketting, om te dragen bij zwierige jurkjes bijvoorbeeld. In de sale zag ik deze (GBP 10,-) en hij leek me heel geschikt. Ik kon niet precies zien hoe hij eruit zag, maar toen ik hem eenmaal thuis had was ik superblij. De ketting is heel lang en het klokje werkt echt! Ook zit er een glaasje voor dat je (heel ouderwets) open kan klappen. Tof!
Ik ben een beetje een sucker voor leuke oorbellen. Laatst heb ik mijn verzameling even opgeschoond en dus was er ruimte voor wat nieuws. Dit kaartje met vijf setjes knopjes was zo schattig dat ik hem zonder enige twijfel in mijn mandje stopte. (GBP 4,25)
De laatste weken zijn wij beautybloggers doodgegooid met de Les Trompe-L'oeil van Chanel. Hele fashionable plaktattoo's. Toen ik zag dat Topshop ze ook in het assortiment had vond ik het wel leuk om eens uit te proberen. Je krijgt drie velletjes met een paar verschillende dessins voor GBP 5,-
Het werkt precies hetzelfde als de kauwgomballen tattoo's van vroeger. Folie verwijderen, plaatje omkeren op de huid en even natmaken met een vochtig washandje.

Ik heb op 22 juni de bestelling geplaatst en op 2 juli ontvangen. Het pakket kwam binnen in een grijze plastic zak en ik was een beetje bang dat de make-up door de hitte gesmolten zou zijn (het was immers 30+ graden). Gelukkig zaten die apart verpakt in een bubbelenvelop. Alles was nog heel. Kortom, ik ben dik tevreden en ga zeker nog eens bestellen.

Hebben jullie al eens besteld bij Topshop?

5 comments:

  1. Wat een superleuke spulletjes! Je ring vind ik fantastisch! Ik ben benieuwd naar de reviews van je nieuwe make-upjes.

    ReplyDelete
  2. Superleuke spulletjes!! Moet ook dringend eens een eerste bestelling maken bij topshop, het ideaal moment nu met de sales ;)

    Petra x

    ReplyDelete
  3. Dat klokje is super!
    Daardoor doe je me zin krijgen om voor 't eerst iets te bestellen daar ^^

    ReplyDelete
  4. Cuteness overload ^^ Dat klokje en die ring zijn leuk! Bij mij zijn die fashion ringen ook altijd te groot haha.

    ReplyDelete
  5. Wauw die ring is echt super !

    ReplyDelete