Thursday, July 29, 2010

Topshop Polish in Smoothie.

Er zijn maar weinig swatches of reviews te vinden over Topshop make-up. Of ik zoek niet goed, dat kan ook. Maar nieuwsgierig was ik in ieder geval wel. Want wat zijn die verpakkingen schattig! Eigenlijk wilde ik het bij 1 lipproduct houden in mijn bestelling, omdat ik al veel te veel lipproducten heb. Dus ik gooide de Polish eruit, deed er een oogschaduw bij. Twijfelde over de kleuren, wisselde de boel weer om. En dat nog tien keer.
Uiteindelijk bedacht ik me dat ik toch nog wel een tweede keer zou bestellen, en dat ik dan de oogschaduw er wel bij kon doen. Aanschouw dus de Polish. Een dikke lippenbalsem in een klein rond potje. Met spiegeltje!
Het potje klikt gemakkelijk open en dicht. Zoals je ziet is de "pan" niet zo heel groot, dus het gaat een beetje lastig worden om de polish op te brengen met je vingers. De kleuren op de website van Topshop zijn trouwens echt niet te vertrouwen, want ook deze kleur: Smoothie ziet er in het echt heel anders uit.
Gelukkig wel op een positieve manier. Het is een hele schattige doll pink.
 De Polish is heel erg gepigmenteerd en zoals ik al zei, dikker dan de gemiddelde lippenbalsem. Hij smeert iets stroever uit. De houdbaarheid is best wel goed. Of hij ook echt verzorgend is... Ik merk er persoonlijk niet zoveel van. Op de website van Topshop staan Polishes omschreven als: Shiny lip polish with a shimmery finish.
Die shimmery finish is in geen velde of wegen te bekennen. Of kijk ik eroverheen misschien? Hoe dan ook, de kleur is best tof en het product is heel okee.
Dit is eigenlijk hoe de Viva Glam Gaga eruit zou moeten zien om goed te staan bij mij ;)
De Polishes zijn te koop via de Topshop website en kosten 6 pond. Omgerekend is dat zo'n 7,20 euro.

5 comments:

  1. De kleur is prachtig maar de opening van het potje is voor mij denk ik net iets te klein zo te zien.

    ReplyDelete
  2. Is eigenlijk wel een mooie kleur! En het potje is ook wel leuk gevonden.

    ReplyDelete
  3. ziet er uit als een prima gloss voor die prijs. en wat een ontzettende leuke verpakking :)

    ReplyDelete