Tuesday, July 13, 2010

Polish of the day.

Vandaag even een oude polish of the day.Het is een colour & go nagellak van Essence in de kleur Sundancer. Allereerst SUPERLEUKE KLEUR!! Ik zou deze kleur om schrijven als eidooiergeel. Ik denk dat zo'n kleur meer mensen staat dan pastelgeel. Maar dan het tweede WAT EEN ROTNAGELLAK! Hij is dik stroperig, droogt voor geen meter en hij chipt al binnen een dag.

Zijn alle colour & go lakjes zo hels? Want ookal zijn ze 1,29, het is toch zonde van mijn geld als ik er niet echt blij mee ben. Wat zijn jullie ervaringen?

6 comments:

  1. Helaas.... ze zijn allemaal hels... Ik koop ze ook niet meer!

    ReplyDelete
  2. Jammer, want het is zo een leuk kleurtje! Ik heb een heel aantal van de colour & go lakjes en die vallen echt heel goed mee!

    ReplyDelete
  3. supermooi!
    maar ik heb er geen ervaringen mee
    en mocht ik een wat bruiner vel hebben, had ik hem wel gekocht denk ik... alhoewel...

    ReplyDelete
  4. Heb er nog geen enkele van geprobeerd :o)

    ReplyDelete
  5. Heb er ook 1 of 2 van, en ik vind ze idd ook net zo crap, beetje jammer want vind die kleur echt heel mooi :)

    ReplyDelete
  6. Ik ben helemaal gek van de colour en go -lakjes! Gaat vanzelf bij mij! :s

    ReplyDelete