Monday, July 12, 2010

Polish Of The Day

Catrice From Dusk Till Dawn met I Scream Peach en Sold Out Forever.

Catrice Dusk Till Dawn kocht ik tijdens mijn no-buy om mezelf te belonen voor het halen van mijn theorie examen. Mooi lakje dat een beetje het midden houdt tussen grijs en taupe. Hij is erg classy en veel lichter dan You Don't Know Jacques van OPI.
Toen ik via Lacquerized op de site van WAH Nails kwam, raakte ik zo geinspireerd dat ik weer eens zin had om een luipaardprintje te maken. De omtrek van de stippen heb ik gemaakt met een Essence Nail Art Liner. Dat werkt trouwens super, veel beter dan de sateprikkers die ik voor mijn eerste luipaardprint gebruikte.

Wat vinden jullie ervan?

10 comments:

  1. haha, dit is echt heel cool !!!
    leuk gedaan !

    ReplyDelete
  2. Mooi gedaan, maar ik zou het zelf niet durven dragen :)

    ReplyDelete
  3. super leuk! Op die site stan zo'n onwijze dingen. xo

    ReplyDelete
  4. Wowww, wat knap gedaan! Kon ik dat maar! Vind jullie blog heel erg gaaf!

    xxxx Stephanie.

    ReplyDelete
  5. oooh, leuk!
    mooie kleuren ook allemaal

    ReplyDelete