Wednesday, July 21, 2010

MAC MSF Stereo Rose.

Mag ik u voorstellen aan Stereo Rose, een vrij bekende Mineralized Skinfinish van MAC, naar het schijnt. Ze is een echte diva, die zich eens in de 5 jaar laat zien in de schappen. Ze veroorzaakt hebzucht overal waar ze verschijnt. Mensen betalen goud geld voor haar op eBay, of kopen haar met tien tegelijk. Bang om haar te missen als ze op is. Mensen bellen hysterisch iedere dag naar de Douglas, om toch maar op tijd te zijn voor de nalevering. Staan 's ochtends te dralen voor de deur, het hart kloppend in de keel. Deze MSF missen kan gewoon niet.
Klinkt dit een beetje over de top? Ach, geef ze eens ongelijk, mevrouw Stereo Rose is enorm fotogeniek en staat prachtig. Nog niet overtuigd? Kijk dan zelf maar...
Swatch

7 comments:

  1. Ze is echt wel prachtig :-)
    Ik heb haar niet en was eigenlijk ook niet op zoek, maar mocht ik haar ooit tegenkomen, is ze van mij! :-D

    ReplyDelete
  2. Prachtige kleur en precies ook heel erg gewild! :)

    ReplyDelete
  3. Heel mooi hé! Heb zo'n spijt dat ik hem niet gekocht heb!

    ReplyDelete
  4. haha, leuk geschreven! ik heb hem ook niet, maar wil hem nu wel!! :-)

    ReplyDelete
  5. ahhgg nu heb ik spijt! ik ben er niet meteen om gegaan omdat ik dacht dat ik em toch niet zou gebruiken

    ReplyDelete
  6. Meid, je overdrijft niet. Ze is mooi, ik zou er voor willen vechten! Echt een mooie kleur! Maar ik ga deze toch nog niet kopen, misschien met mijn verjaardag. Als 'ie dan nog niet verdwenen is!

    Leuke post ;)

    ReplyDelete