Sunday, July 11, 2010

Essence Return To Paradise.

Normaal plaatsen we eigenijk nooit iets over nieuwe collecties van Catrice of Essence. Simpelweg omdat er al zo ontzettend veel andere blogs zijn die dat doen.
Maar toen ik pas 's ochtends vroeg in de Kruidvat stond en voor het eerst meemaakte dat er een LE bijgevuld werd, was ik toch even door het dolle heen. Alles is er nog, en ik mag het als eerste swatchen!
Het was aan het begin van de week, en op het Essence schap hing het kaartje "Essence 3 halen, 2 betalen"  nog steeds. Ik griste bijna de gehele Return To Paradise collectie mee. Lekker cheap!
Eenmaal met de kassabon in mijn handen zag ik dat de korting niet was toegepast. De manager werd erbij gehaald en er werd mij verteld dat de korting niet geldig is op LE's. Vond ik toch gek, want er staan geen uitzonderingen bij de actie, maar ze bleef erbij. Dus bracht ik de helft van mijn spulletjes weer terug en bleven er drie nagellakjes over. De andere producten vond ik bij nader inzien toch niet zo interessant.
Vlnr: 03 Back To Paradise, 01 Jungle Drum, 04 Fruit Punch

Alledrie wel interessante kleurtjes vond ik. Oranje is zeker in deze tijden (Hup Holland!) niet verkeerd en die andere twee kleurtjes zien er mooi uit, ondanks dat ze totaal niet zomers zijn.
Back To Paradise leek een beetje op een donkere versie van Jade Is The New Black, en Jungle Drum deed me toch een pietsie aan Rouge Noir denken (ook al is deze iets bruiner met een glittertje)
De swatches op een nailwheel: Fruit Punch, Jungle Drum en Back to Paradise. Natuurlijk volgen er ook nog swatches op mijn nagels. Ik kan al wel vertellen dat de lakjes erg dun en streperig zijn, en je meerdere lagen nodig hebt voor een egale dekking.

Hebben jullie iets gekocht van deze Essence LE?

4 comments:

  1. Ik heb Jungle Drum en Back to Paradise ook gekocht! Jungle drum heb ik nog niet gedragen, maar Back to Paradise en die is moooooooooi <3

    ReplyDelete
  2. Back To Paradise heb ik ook maar ik vind het eerlijk gezegd echt geen fijne lak. De kleur is wel mooi maar hij is niet makkelijk om aan te brengen en afhalen is ook een ramp. (óveral groen!) Heel eerlijk gezegd vind ik hem niet lijken op JITNB, die heb ik zelf maar ze hebben weinig overeenkomsten. Maar dat is ook maar net waar je op let denk ik :)

    ReplyDelete
  3. Ze vallen me precies wat donker uit ?
    Ik vind enkel de gele heel leuk! De andere zijn wat donker voor de zomer vind ik...

    ReplyDelete
  4. Wat een onzin zeg dat LE's bij jullie niet worden mee gerekend... Nog nooit van gehoord! Bij ons is dat iig gelukkig niet zo!
    Ik heb beide oog schaduw palletjes, een lipgloss, de paarse lak en mn zusje de licht oranje.

    ReplyDelete