Sunday, July 4, 2010

Back!

Hello hello!

Ik ben weer terug van weggeweest!! Even een kort berichtje over waar ik precies heb uitgehangen :)
Ten eerste was ik super superdruk met school, maar in mijn laatste week school ging het mis. Mijn vriend besloot het na 4,5 jaar uit te maken. Iets dat voor mij als een donderslag bij heldere hemel kwam en zoals jullie wel begrijpen was ik daardoor behoorlijk va de kaart. We wonen ook samen dus ook dat is nogal ingrijpend. Dus ik ben nu als een gek op zoek naar een nieuw huis voor mij en Apple, mijn kat. Ik heb de afgelopen twee jaar in het zuiden des lands gewoond, maar nu ga ik weer terug naar de Randstad.

En ik ben afgelopen week een weekje in Turkije geweest. Een last minute geboekt met een vriendin en het was heeeeeerlijk! Even een beetje bijkomen van alle perikelen hier. En natuurlijk heb ik in Turkije ook nog een beetje geshopt :D Niet bijzonder veel, maar wel wat leuke goedkope nagellakjes van het merk Golden Rose, FloMar en Pastel. Die zien jullie binnenkort wel in een aparte post voorbij komen.

Maar om even terug te komen op de blog :) Ik ben weer terug en ik heb ook weer zin om jullie te vermoeien met mijn stukjes ;) Dus wacht maar af!

2 comments:

  1. Fijn dat je weer terug bent. Maar wat ontzettend jammer dat het uit is tussen jouw en je vriend en dat je nu plotsklaps moet verhuizen. Ik denk dat je wel een dikke knuffel kan gebruiken. Dus bij deze krijg je een dikke virtuele knuffel van me.

    ReplyDelete
  2. Veel sterkte! Benieuwd naar al de nieuwe postjes!!

    Petra x

    ReplyDelete