Monday, June 14, 2010

WK Ready!

Herôme WIC - Rio de Janeiro

Was te verwachten he? Tegen de tijd dat dit artikel online staat zit ik waarschijnlijk weer op mijn stage. Een groot deel van de collega's gaat vanmiddag in de kantine dé wedstrijd kijken. Maar ik heb geen zin om de uren op een later tijdstip in te gaan halen. Ik kan het eventueel ook wel op internet volgen. Daarbij, als we scoren hoor ik het vast wel denk ik ;)  Deze kleur is echt oranje. Misschien een klein tikje koraal, maar toch echt een stuk minder dan 'I Scream Peach!'van bijvoorbeeld Catrice. Op de foto heb ik twee laagjes op met een topcoat van Essence. De WIC lakjes hebben een fijn, breed kwastje en deze kleur lakte niet streperig en droogde snel. Ik ben er tevreden over, maar ik moet zeggen dat ik deze lakjes niet zo snel voor 7 euro aan zou schaffen...

Doen jullie vandaag iets speciaals voor het WK? Oranje make-up? Oranje nagels? Oranje kleding?

3 comments:

  1. Vandaag heb ik helemaal niks speciaals gedaan voor het WK maar als ik moet werken (in de winkel) ga in in het oranje. Kleding & make-up!

    ReplyDelete
  2. mooi kleurtje! en jullie layout is echt super leuk en vrolijk!

    ReplyDelete
  3. Leuk kleurtje voor het WK, ik had geen tijd meer om mijn nagels te lakken maar voor de volgende wedstrijd zal ik dat zeker doen :) Ik had wel een wk-look gemaakt met oranje oogschaduw en peachy lipstick. Jullie hebben trouwens een leuke layout inderdaad!

    ReplyDelete