Friday, June 11, 2010

We zijn er nog!

Het is precies een week geleden dat we de laatste post hebben geplaatst. Dat is helemaal niets voor ons! What happened?
Om even te reageren op Suzy's lieve comment: er is niet zo heel veel aan de hand hoor. Alleen zijn we nogal druk. Ikzelf (NR) ben begonnen aan een stage en die is ietsje drukker dan ik in eerste instantie had verwacht... Omdat ik ook nog een weekendbaantje heb, werk ik morgen voor de tiende dag op rij. En ik ben gebroken moet ik zeggen. Maar ik ga zondag echt posts maken, dat beloof ik!
Ook HeavenlyCinnamon is erg druk met dingen voor school. Misschien dat ze op een later tijdstip zelf nog een update zal plaatsen. Maar alvast bedankt voor jullie begrip :)

Dat ik het zo druk heb gehad wil niet zeggen dat er niet geshopt is. Natuurlijk gaat dat gewoon door!
EINDELIJK heb ik Flowerbomb van Viktor &Rolf gekocht. Het moest er gewoon eens van komen, en toen ik zag dat de 'La Vie en Rose' versie terug was, kon ik hem niet weer aan mijn neus voorbij laten gaan.
Dit is de 'zomer'versie van Flowerbomb, en zoals te verwachten: goddelijk. Voor 50 ml betaal je zo'n 65 euro.
Ook heb ik in de uitverkoop een setje gescoord van de Elizabeth Arden 8 Hour Cream.
Allemaal verpakkingen van 50ml, de 'original' cream, handcreme en bodylotion. Het setje was ongeveer 15 euro. Ook kocht ik in de uitverkoop een Herome WIC cadeauverpakking met drie lakjes in lekker zomerse kleuren, een klein flesje nagellakremover en een kleine glasvijl. Dit pakketje was zo'n 7 euro.
Bij de BodyShop was de Nomadic Goddess collectie binnen en daar was ik heel benieuwd naar. De producten zijn allemaal 'baked' en de bronzers hebben veel weg van MSF's. Ik vond ze veel te glitterig en kocht dus alleen een oogschaduw duo in de kleur "Jade". 

Natuurlijk volgen er nog meer foto's, swatches en reviews!

3 comments:

  1. Leuk dat jullie terug zijn! ;D

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke aankopen allemaal! Flowerbomb is echt mijn alltime favorite geurtje!

    ReplyDelete
  3. Flowerbomb is echt super! Heb je de Eau Mega al eens geprobeerd? Is ook een superlekker geurtje van Victor en Rolf!

    ReplyDelete