Wednesday, June 30, 2010

Reviews: Sephora Specials #4

Vandaag de beurt aan het laatste product wat ik bij Sephora heb gekocht. De Too Faced Shadow Insurance.
Ik zal maar even up front zeggen dat deze bevindingen niet helemaal representatief zijn. Het is namelijk bloedheet en daardoor loopt de make-up soms een beetje uit. Niet dat de mascarastrepen bij warm weer over mijn wangen lopen, maar oogschaduw creased dan nog sneller dan normaal. Tenminste, daar heb ik dan last van. En zelfs de Shadow Insurance kan er niet tegenop. Alle keren dat ik deze oogschaduwbasis gebruikte zat mijn oogschaduw dezelfde middag nog in mijn crease.
Qua werking gooit hij (bij temperaturen van 25+) geen hoge ogen in ieder geval.
Wat wel heel fijn is, is dat het tubetje heel hygienisch is, en je maar een heel klein beetje nodig hebt om je ooglid te bedekken. Lijkt me een zuinig product.
Het tubetje bevat 11 gram product, en de creme is in eerste instantie huidkleurig. Op je oogleden zie je daar niets van. Ook zit er geen shimmer of iets dergelijks in, en dat is wel fijn. Zoals gezegd is deze review nog niet helemaal betrouwbaar, maar ik zal een update plaatsen zodra ik hem heb kunnen testen bij 'normale' weersomstandigheden ;) Tot nu toe ben ik er nog niet helemaal over te spreken.

Voor een tube Shadow Insurance betaal je: 14,- (zonder de 25% korting)

De kleur van Shadow Insurance. Hier is na het uitsmeren niets meer van te zien.

[EDIT] 15 augustus
Inmiddels is het kwik weer wat gezakt en heb ik wat weken de TFSI kunnen gebruiken onder normale omstandigheden. En ik moet helaas constateren dat deze oogschaduwbasis niet werkt voor mij. Hij blijft halverwege de dag creasen, terwijl hij dat juist zou moeten voorkomen. Jammer maar helaas. Blijkt toch maar weer hoe de meningen verschillen ;)

3 comments:

  1. vind dit een van de fijnste primers! Maar bij mij komt er af en toe vocht uit terwijl ik em nog niet heel lang heb en hij ligt ook niet op een warme plek. Maar hij werkt alsnog wel goed

    ReplyDelete
  2. Ik heb dat ook met dat vocht. Nu schud ik hem meestal voor gebruik!

    ReplyDelete
  3. Ik gebruik nog geen primer, ik heb het niet heel erg nodig! maar deze lijkt me wel fijn...

    ReplyDelete