Monday, June 28, 2010

Reviews: Sephora Specials #3

En deel 3, Make Up Forever Aqua Cream.
Dit product heb ik echt maar net in mijn bezit en ik kan wel zeggen dat ik het een super product vind. Het is een multifuncionele creme, die je kunt gebruiken als oogschaduw (basis), blush en zelfs lipstick. Nu schijnt hij als lipstick erg uit te drogen, maar dat moet ik nog eens proberen.
De Aqua Creams komen in een simpel plastic potje met schroefdeksel en je krijgt 6 gram product. Ik heb voor de kleur "5" gekozen (de kleur Peach volgens de site). Een hele lichte kleur met gouden shimmer. Heel pretty, en ik denk ook wel geschikt om als blush, oogschaduw en lipstick te gebruiken.
De Aqua Cream is, zoals je misschien al kunt raden, waterproof. Je moet het verwijderen met een remover op oliebasis. Zeker met deze warme, zweterige dagen is dat best fijn, waterproof make-up.
Hier zie je de mooie gouden shimmer in het product. Toegegeven, als blush is het misschien een tikje teveel. Maar sommige dagen vragen om een glansje...
En de swatch. Mooi he? En ONWIJS goed gepigmenteerd. Dit veegje krijg je dus niet weg. Niet door te wrijven, niet door te schrobben... Maar met een watje met remover op olie-basis verdwijnt het als sneeuw voor de zon. Fijn! Ik wil nu al meer kleurtjes hebben...
Ik zal hem binnenkort eens als blush proberen, en als lipstick. Natuurlijk krijgen jullie daar dan ook swatches van te zien.
Wat ik wel gek vind: onder op het doosje van de Aqua Cream staat er over kleur 5 (o.a) "Do not apply near the eyes", maar daarboven staat weer "Only in the USA". Waarom zou je deze kleur hier wel op je ogen mogen smeren en in Amerika niet? Begrijp ik het verkeerd?

Prijs: 19,90 (zonder korting), voor 6 gram. Nu met korting blijft er ongeveer 15 euro over. Misschien veel, voor 6 gram... Maar deze Aqua Cream kan multitasken, is écht waterproof en giga goed gepigmenteerd. Wat wil je nog meer?

6 comments:

  1. Mooi! En supergepigmenteerd! Als ik nog eens in Maastricht ben, moet ik eens bij de MUFE-stand gaan kijken!

    ReplyDelete
  2. Idd gepigmenteerd zeg! die wil ik eens van dichtbij zien en proberen!

    ReplyDelete
  3. Oeh wow, hier word ik heel hebberig van ;) Wat een fantastisch product! En die kleur, wat mooi!

    Kan me idd voorstellen dat je nog meer kleurtjes hier van wilt ;)

    ReplyDelete
  4. OOO ben jaloers! Had er een blogje over geschreven :)

    ReplyDelete
  5. jaaa deze is prachtig! Heb em ook gezien! Op de swatch foto lijkt hij toch wel erg op Rubenesque paintpot

    ReplyDelete
  6. Pretty! Hier wil ik zeker nog een paar kleurtjes van :D

    ReplyDelete