Monday, June 28, 2010

Reviews: Sephora Specials #2

Vandaag deel twee... Benefit Coralista Blush!
De Coralista van Benefit is een beroemde blush. Google maar eens, er zijn heel veel reviews. Dat zal vast een reden hebben dacht ik. En zo stond ik eens bij de Benefit stand en swatchte hem. Hij was toch wel erg 'rood'... Een supermooie kleur met een subtiele shimmers.. Maar niet te donker voor mij?
Toen ik mijn eerste Brow Treatment kreeg bracht de make up artist de blush bij me op. En ik was verkocht.
Dus een aantal weken later kocht ik hem. Op internet lees ik dat veel mensen dit kartonnen doosje hebben gekocht, maar dat het "Coralista"-merkje een sticker is. Ik snap er niks van, bij mij is dat gewoon in het doosje gedrukt. Maar goed, als de inhoud maar hetzelfde is, toch? Coralista is een hele lichte blush en is goed op te bouwen. Daardoor is hij ook voor veel huidtypen geschikt.
De blush komt zoals gezegd in een robuust kartonnen doosje met toffe print, en een kwastje. Het kwastje is heel zacht en werkt eigenlijk best wel fijn! Verder zit er onwijs veel product in. Twaalf gram blush, in vergelijking tot bijvoorbeeld 3,5 gram MAC Dainty blush.
Ik kan deze blush in ieder geval iedereen aanraden, ik grijp de laatste weken telkens naar Coralista. Hij is gewoon perfect voor de zomer.

Prijs: 32,- (zonder de 25% korting), voor 12 gram.
De verpakking is zo cute!
De swatch. Heel subtiel, maar hij is ook zeker op te bouwen tot een wat heftiger kleurtje.

5 comments:

  1. Mooi!! ik wil deze zo graag uit proberen maar ze zijn zo duur :S maar de verpakking is geweldig!

    ReplyDelete