Tuesday, June 29, 2010

Polish Of The Day.

Barry M Black met Nfu Oh 038

Eindelijk had ik dan mijn Gosh Rainbow dupe. Ik heb de vorige keer gezegd dat ik ze zou vergelijken, maar dat ga ik niet doen. Want ze zijn gewoon identiek. Flakes zijn prachtig, maar verschrikkelijk om te verwijderen (net als glitters). Maar toch heb ik het er voor over, want hoe gaaf is dit?
De Nfu Oh flesjes zijn prachtig. De dop is een korset en het flesje de rok, met allemaal mooie details. Ik heb deze nagellak gekocht bij de Nederlandse webshop NailXL, al een tijdje geleden. Het lakje is helaas niet goedkoop. Het kost 7,95 en de verzendkosten bij NailXL zijn 4,95. Ook komt er nog BTW bij. Totaal betaalde ik dus ruim 15 euro voor een flesje. Mijn duurste nagellak ooit!
Maar ik ben er wel heel blij mee, want die van Gosh kun je bijna nergens meer vinden. Ook denk ik dat dit mijn enige flake-lak zal blijven. Het is leuk, mooi en heel speciaal, maar toch draag ik dit niet bijster veel. Het is niet helemaal work-proof namelijk. Dit is echt zo'n lakje waar je de hele dag naar blijft kijken...

7 comments:

  1. Mooi he :) Alleen wel jammer dat je ze voor zoveel geld heb gekocht. Gelukkig is het zijn geld wel waard ;)

    ReplyDelete
  2. Heel erg mooi, duur maar dan heb je ook wat!!

    ReplyDelete
  3. Heeeel mooi! Als je de flakies op een andere onder kleur doet, is ie vast meer work proof :)

    Ik heb een paar flakies van Golden Rose, die zijn iets goedkoper en ook heeel mooi! Ik had 5 flesjes voor ongeveer 15 euro ;)

    ReplyDelete