Friday, June 4, 2010

Polish Of The Day.

ELF - Blush

Ik heb weer een ELF bestelling gedaan. Ik was zo enthousiast over mijn andere producten dat ik besloot om zelf eens te bestellen bij de Belgische site. Toevallig heb ik mijn zusje ook aangestoken met de make-up mania, en dus konden we de verzendkosten delen.
Er is erg veel onduidelijkheid over bestellen bij Eyeslipsface.be vanuit Nederland. Ik las spookverhalen over verzendkosten van 20 euro of meer... Gelukkig bleek hier niets van waar. De verzendkosten zijn 7,45 en de bestelling kwam supersnel aan. Op 1 juni kreeg ik het bericht dat de bestelling verzonden was, en 3 juni was het al binnen!

Maar goed, genoeg over het technische gedeelte. Ik besloot eens wat 1 euro nagellakjes te proberen, en deze bevalt tot nu toe heel goed! Blush lakt wat streperig, maar dat heb je altijd met dit soort lakjes. Drie laagjes met een Essence topcoat. Ik vind hem heel sophisticated en heel belangrijk: work-proof! Nude, maar toch met iets extra's, een gouden shimmer. Ik ben namelijk net begonnen aan mijn stage, dus vandaar dat jullie het even zonder updates moesten doen, en ik kies voor wat neutralere lakjes ;) Ik hoop dat ik het snel in kan halen!

8 comments:

  1. Leuk!
    Heb hetzelfde lakje, maar nog niet gebruikt. Ziet er supermooi uit, moet ik dan maar snel eens gaan uittesten!!

    Petra x

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk kleurtje, vrolijk en niet al te opvallend maar wle heel mooi. Gaaf :D

    ReplyDelete
  3. Er is intussen ook gewoon al een NL site!

    ReplyDelete
  4. Heel mooi en inderdaad work proof. Staat erg chique!

    ReplyDelete
  5. Mooi :) Ik moet elf nog es een bezoekje brengen hihi!

    ReplyDelete
  6. Leuk kleurtje :D Had ik niet verwacht!!

    ReplyDelete
  7. Waar zitten jullie toch verstopt? Ik mis jullie blog posts!! :( Is alles ok? :)

    ReplyDelete