Tuesday, June 1, 2010

Parfum haul

Laat ik meteen even zeggen dat ik niet alles in 1 keer heb gekocht en er zit ook een luchtje bij dat ik gekregen. Het zijn er behoorlijk wat, maar ik heb afgelopen maanden ook een aantal van mijn oude parfums opgemaakt. Dus ik vond dat ik wel wat nieuwe geurtje kon gebruiken. :)


Couture, Couture van Juicy Couture.


Aqua di Gio van Giorgio Armani.


Viva la juicy van Juicy Couture.


Fantasy van Britney Spears.


Juicy Couture van Juicy Couture.

Hebben jullie nog aanraders voor me? Ik ben op het moment helemaal in to de parfum :$

4 comments:

  1. Ik persoonlijk vindt de nieuwe trésor van Lancome heel lekker ruiken (Tresor in love heet'ie).
    Heel zacht en subtiel, vind ik.

    ReplyDelete
  2. Flowerbomb of Eau Mega van Viktor & Rolf zijn echt zalige geurtjes!

    ReplyDelete
  3. Die ga ik eens even ruiken als ik in de douglas ben vanmiddag..Tenminste ik denk dat ik daar vanmiddag nog even binnenwip. Dankjewel voor de tip, Madelief!

    ReplyDelete
  4. Escada - Magnetism :)

    ReplyDelete