Sunday, June 13, 2010

Herôme WIC

Herôme. Ook zo'n merk dat vroeger vooral bekend was om zijn nagelverzorging. Net als Trind hebben ze pas de collectie 'opgehipt' met de 'World Inspired Colors' kleurtjes. Er zijn heel veel kleurtjes beschikbaar die allemaal vernoemd zijn naar een stad. Een leuk concept, en ook de kleine flesjes zien er schattig uit. Toch is het de hoeveelheid/prijs verhouding die me telkens tegenhield eens een lakje te proberen. Voor een flesje van 7 ml betaal je zo'n 7 euro (7,50 op de webshop van Herôme). Toen ik laatst op mijn werk giftsets zag staan voor 10 euro was ik blij verrast. Dat is een goede deal! En naast drie hippe kleurtjes krijg je er ook nog eens een mini nagellakremover en een glansvijltje bij. Toch kocht ik de set niet meteen. En gelukkig maar, want een paar weken later werd er ineens 30% korting op gegeven.

De kleurtjes in het pakketje zijn: Rome (roze), Mumbai (lila) en Rio De Janeiro (oranje). Jullie kunnen zeker wel raden wel kleurtje ik morgen draag? ;)
Hier nog even de swatches op een nailwheel:
Hebben jullie ook nagellak van de Herôme WIC lijn?

8 comments:

  1. Dit is een hele goede koop van je geweest! Ik ben DOL op Herôme's nagellak remover en de nagellak lakt ook erg fijn! En daarnaast is een glasvijl een musthave! Goede koop als je 't mij vraagt!

    ReplyDelete
  2. Leuk pakketje! Daar heb je wel een goede deal mee gedaan :-)

    ReplyDelete
  3. Oh, echt heel leuke kleurtjes!! Ik heb er nog geen lakjes van.

    De layout van de site is supermooi!!

    Petra x

    ReplyDelete
  4. Leuk setje!
    vooral die donderroze vind ik heel mooi! ;D

    ReplyDelete
  5. wat een leuk setje en voor de prijs hoef je 't niet te laten!

    ReplyDelete
  6. Leuke set en voor zo’n mooie prijs!!Heb je de oranje kleur nog gebruikt tijdens de wedstrijden?Benieuwd hoe die staat!!

    ReplyDelete
  7. @Nina
    Heb hem inderdaad opgehad!
    Swatch staat ook al op de site :)

    ReplyDelete
  8. @NeonRocks Staat je mooi en leuke foto ook met het balletje!

    ReplyDelete