Thursday, June 17, 2010

ELF Bestelling.

Na de eerste duo-bestelling bij ELF UK was ik zo enthousiast dat ik meteen meer uit wilde proberen. De kwaliteit/prijs verhouding is echt super, dus je hoeft je niet zo heel schuldig te voelen...
Het nagellakje Blush hebben  jullie al gezien.Nu laat ik jullie de rest van de bestelling zien.

Van de standaard lijn (1,00)
ELF Blush en Gum Pink.
Luscious Liquid Lipstick in de kleur Baby Lips
Plumping Lip Glaze in Fire Coral
Super Glossy Lip Shine (cadeau bij bestelling)

Van de Studio Line (3,50)
Blush in Blushing Rose
Warm Bronzer
Kabuki (5,00)

En uit de Minerals Collectie de Mineral Booster (5,00)

Swatches en reviews kunnen jullie weer verwachten. Naar welk product zijn jullie het meest benieuwd?
Hebben jullie zelf een van deze producten en wat zijn jullie ervaringen?

9 comments:

  1. Leuke koopjes! Ben heel benieuwd naar je reviews en swatches :)

    ReplyDelete
  2. Ow leuk, ik wil ook graag gaan bestellen bij E.L.F. heb momenteel een wishlist. Mag ik vragen waar je dit besteld hebt? vanuit de UK of.... en wat was je kwijt aan verzendkosten?
    Ik wil graag een review van de mineral booster!

    ReplyDelete
  3. @ Kim
    Ik heb besteld bij ELF.be, de verzendkosten waren 7,45.

    ReplyDelete
  4. Oke, dan ga ik morgen eens kijken wat ik ga bestellen! :D

    ReplyDelete
  5. Ik ben wel benieuwd naar de blush en bronzer van de studio line. Leuke dingen allemaal :)

    ReplyDelete
  6. Hoe is de Kabuki? :D En hoe groot is 'ie?

    ReplyDelete
  7. Ik zou heel graag een review over de kabuki lezen! Als hij zacht is zou ik hem ook wel willen aanschaffen (als backup voor in m'n tas) ;D

    ReplyDelete
  8. die kabuki ziet er best zacht uit :d

    ReplyDelete
  9. @ Suzy, Eva en Tessa
    Hij is heerlijk zacht, echt een aanrader. Zal er binnenkort een artikel over maken!

    ReplyDelete