Wednesday, June 2, 2010

BodyShop DeoDry.

Inmiddels zijn ze op alle beautyblogs al eens langsgekomen. In eerste instantie wilde ik er geen review over doen, maar toch wil ik na een aantal weken gebruik toch even mijn ervaring delen.

De DeoDry lijn van the BodyShop bestaat uit sticks en rollers. Deze zijn allebei 5 euro per stuk. Het bijzondere aan de rollers is dat ze navullingen hebben (a 4 euro per stuk) zodat je niet iedere keer een nieuwe hoeft te kopen. Toch heeft de deostick mijn voorkeur. De stick heeft een wat grijzige kleur en een hele scherpe, frisse geur. Eigenlijk is dit bij alledrie de geurvarianten (Cool and Zesty, Fresh and Floral, en Chilled and Breezy) hetzelfde.

Het bijzondere aan de deodorants is dat ze geen aluminiumzouten bevatten en geen parabenen.
Zoals jullie kunnen zien heb ik zelf de deostick in de geur Fresh and Floral. Hij ruikt erg fris en scherp maar toch ook bloemig en ik vind hem best fijn. Ik merk niet echt dat de deodorant me 'droger' houdt, ik zweet nog evenveel als voorheen (en dat betekent, helaas, erg snel). Wat het wel goed doet is de frisse geur behouden.

En ook de stick zelf is heel fijn.Geen irritant geprik na het scheren, geen vettig laagje dat je moet laten intrekken, geen witte strepen op je kleding, een handig draaisysteem...

Een prima deo dus, niets meer en niets minder. Hij is iets duurder dan de normale spray-deo, maar vanwege de bestanddelen dat geld ook wel weer waard. Toch is het voor mij niet de ideale deo, omdat ik echt iets zoek dat het transpiratievocht vermindert. Zeker met een warme zomer op komst!

1 comment:

  1. ik heb hem vandaag ook gekocht! ben benieuwd!

    ReplyDelete