Wednesday, June 23, 2010

BIG NEWS: 25% Korting @ Sephora!

(Klik voor een vergroting van de voorwaarden)

Tenminste, ik vind het zelf best BIG NEWS. Ik kan wel een vreugdedansje doen, want deze 'Sephora Specials' (merken die alleen bij Sephora te koop zijn), zijn eigenlijk nooit in de aanbieding. Sephora biedt op alle 'reguliere' merken standaard 15% korting. Daar valt L'Oreal onder, maar ook Chanel, Guerlain, Lancome en Dior. Alle grote merken die je bij andere parfumerieën ook kunt vinden. Maar daarnaast heeft Sephora nog tal van andere geweldige beautymerken in ons kleine kikkerlandje geïntroduceerd. En nu is dus dé ideale tijd om daar eens iets van uit te proberen.

Wat te denken van de Benefit Coralista bijvoorbeeld? Nu van 32 voor 24 euro! Of een Too Faced Shadow Insurance. Van 14 euro voor 10,50. Of... Een Make Up Forever HD Blush? Van 25 voor 18,75...
En zo kan ik nog eeuwen doorgaan. Verleidelijk toch?

Ik zal proberen zo snel mogelijk mijn reviews van Benefit's Coralista Blush en mijn MUFE Face and Body Foundation online te zetten, misschien dat jullie er nog iets aan hebben... ;)

Al langer twijfelde ik of ik de Too Faced Shadow Insurance zou kopen. Ik heb nog een enorme hoeveelheid Hema oogschaduwbasis over namelijk. Maar gedepot wordt het, zelfs al breng je het aan met een kwastje, schmutzig. En nu met die aanbieding... Move over Hema!

Begint het bij jullie ook al te kriebelen?

7 comments:

  1. woohoo ik ga morgen naar de stad, dus ik ga zeker weten langs!

    ReplyDelete
  2. Ik wil een tripje Sephora doen! Waarom hebben ze die nu niet in België?

    ReplyDelete
  3. waarom is er geen sephora in belgie? ik wil 1 in antwerpen! ;-)

    ReplyDelete
  4. Marijke heeft gelijk! Superaanbieding, maar why oh why geen sephora in België?

    ReplyDelete
  5. Yiha zodra mn loon gestort is moet ik maar eens gaan kijken :o thx for the news xx

    ReplyDelete
  6. @ Misswhitemilkyway, Marijke en Maaike
    Ja, arme Belgjes! Misschien moet iemand eens een petitie starten? Heeft de Inno bij jullie nooit leuke acties?


    @Tessa
    Haha, ik vond dat ik dit even met jullie MOEST delen ;)

    ReplyDelete
  7. Dat wist ik nog niet, nu wil ik naar Sephora!!

    ReplyDelete