Tuesday, May 18, 2010

Zelfbruinerexperiment.



Wie wil er nou niet een lekker bruin kleurtje in de zomer of in de winter? Ik ben zelf nogal zuinig op mijn huid en ik heb ook niet het geduld om uren in de zon te gaan liggen. Maar ik wil zeker in de zomer wel een tintje. Ik kwam tijdens het opruimen een zelfbruiner tegen, die ik vorig jaar had gekocht. Ik heb hem toen eigenlijk helemaal niet gebruikt, dus leek het mij nu een goede gelegenheid om deze zelfbruiner eens te gaan testen. Eigenlijk wil ik er daarna nog een aantal testen dus wie weet wordt het wel een serie?

De eerste zelfbruiner die ik ga testen is de Satine Summer skin bodylotion glow van het Kruidvat huismerk. Mochten jullie aanraders hebben, laat het me weten want ik zoek echt een goede zelfbruiner.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van mijn bevindingen. En na een aantal weken gebruiken zal ik een review maken.

sorry voor de foto ik kon mijn camera niet vinden :P

7 comments:

  1. leuk ik ben benieuwd naar de review!

    ReplyDelete
  2. Ben benieuwd naar de review :)

    ReplyDelete
  3. Ik ben ook heel erg benieuwd naar het resultaat! ;D

    ReplyDelete
  4. Ben benieuwd! Ga je het op je benen proberen?

    ReplyDelete
  5. Ooh, ik heb er ook al ontzettend veel getest. Wil je onmiddellijk resultaat op mag het kleurtje langzaam opbouwen?

    ReplyDelete
  6. ik ben benieuwd naar het resultaat!

    ReplyDelete
  7. @prinses prikbord: Ik zoek er eigenlijk 2..1tje om langzaam op te bouwen en een voor noodgevallen. Dus die direct resultaat geeft.

    @Misswhitemilkyway: Ik test hem op mijn hele lichaam, alleen niet op mijn gezichtje :P

    ReplyDelete