Saturday, May 15, 2010

WoM #2


Deze keer gaat het over de oogpotloden van Amuse. Ik heb er twee in de kleuren metallic green en metallic lavender. De kleuren leken me wel mooi, dus ik dacht voor dat geld ($ 0,50) kan ik me daar geen buil aan vallen. Ik had al wat reviews gezien van anderen en die waren er voor dat geld toch wel enthousiast over.

Nou zelfs vijftig cent was in mijn ogen teveel voor deze oogpotloden. Ze zijn ontzettend hard, dit maakt het swatchen op je hand al moeilijk laat staan dat je ze goed op je oog aan kan brengen. De pigmentatie is niet bijzonder slecht, maar je moet er echt voor werken op wat kleur op je ogen te krijgen. En echt egaal dekkend zijn ze ook niet, zoals je misschien wel kunt zien aan mijn swatch



Meer woorden wil ik er eigenlijk niet aan vuil maken. De oogpotloden zijn crap, dus mijn advies: koop ze niet. Ten zij je ze zelf wilt testen. Mocht je willen weten hoe erg het is dan kan je me mailen ;)

2 comments:

  1. Hè, dat merk ben ik nog nooit tegengekomen. Wellicht niet zonder reden...

    ReplyDelete
  2. tsja, wat verwacht je ook van oogpotloodjes van minder dan 50 cent haha. wel jammer, want de kleuren vind ik wel mooi!

    ReplyDelete