Saturday, May 8, 2010

Wishlist.

Hij is niet heel lang deze keer, maar ik vond het wel weer eens leuk om een wishlist te maken. Ik ben deze week langs de Sephora gelopen, en ben daar toen door een Franse MUA van Make Up Forever opgemaakt met wat producten. Ik was heel enthousiast, dus er zijn meteen wat producten toegevoegd aan mijn wishlist.

- Make Up Forever Face & Body Liquid Foundation. De MUA bracht deze foundation op waterbasis aan en het gaf een hele lichte en bijna onzichtbare dekking. Normaal gebruik ik nooit een vloeibare foundation uit angst voor ophopingen en een cakey effect, maar daar hoef je bij deze foundation niet bang voor te zijn!
- Make Up Forever HD Blush. Ik heb hier al veel over gelezen en was erg benieuwd. De blush is prachtig uit te werken en te blenden en onwijs zuinig. Het kost wat (25 euro) maar je kunt er onwijs lang mee doen!
- ELF HD Powder. Om de foundation en blush te setten gebruikte de make-up artist de MUFE HD Powder. Het gaf een heel mooi effect, maar op internet kwam ik een goed(koop) alternatief tegen. De ELF HD Powder. Volgende keer ga ik deze zeker proberen, ben wel benieuwd naar die 'soft focus, airbrushed look'.
- Na de behandeling in de Benefit Brow Bar kunnen Benefit producten natuurlijk niet uitblijven. De prachtige Coralista blush staat me wel aan. Hele mooie diepe koraalkleur. Zomers!
- Mijn wenkbrauwen werden na de behandeling ingekleurd met een Instant Brow Pencil. Zag er mooi en natuurlijk uit en was heel handig. Het potlood was een tikje vettig waardoor de haartjes ook nog eens perfect op hun plaats bleven. Nu kleur ik mijn wenkbrauwen met poeder bij, maar dat is niet zo'n succes.
- En hoewel ik mijn Hema Eyeshadow Base heb gedepot, begint hij snel viezig te worden. Dus ik denk dat ik toch binnenkort de oogschaduwbasis eens moet vervangen. Too Faced Shadow Insurance lijkt me hygienisch en goed leeg te maken (heel belangrijk), daarbij schijnt hij ook nog eens prima te werken.

9 comments:

  1. Leuke wishlist. Ik vind de Too Faced spulletjes er ook altijd zo leuk uitzien en ik hoor er niks dan goeds over.

    ReplyDelete
  2. Alles wat op je wishlist staat, heb ik ook op de mijne haha! Vooral die blush van Make Up Forever wil ik zoooo graag hebben! Denk dat ik die morgen maar eens ga halen bij Sephora.
    En thx trouwens voor de tip over die ELF HD Powder! Scheelt inderdaad behoorlijk in prijs! xx

    ReplyDelete
  3. hehe ik heb gisteren de F&B éindelijk kunnen kopen, na 2 mislukte pogingen :P maar heb hem dus ook wel een paar keer kunnen testen, zodat ik echt zeker ben dat het die was die ik wou want zijn prijs is toch niet van de poes hé
    de esbase van too faced vind ik ook wel goed, maar ik grijp toch altijd rapper naar die van manhattan, want bij die van too faced komt er altijd een olie achtig spul uit eerst, en dat vind ik vies..
    die elf HD poeder klinkt wel fijn!

    ReplyDelete
  4. Mooie wishlist! De Too Faced Shadow Insurance heb ik ook en ben echt blij dat ik em gekocht heb. De MUFE HD blush wil ik ook!

    ReplyDelete
  5. Ik ben super tevreden over mijn shadow insurrance! :) Leuke blog trouwens!

    ReplyDelete
  6. Die Coralista blush van Benefit lijkt me wel mooi! Ik wil graag Georgia, een zachte perzik kleur.
    btw: ik vind de nieuwe lay-out supermooi!

    ReplyDelete
  7. Hey! E.L.F. HD Powder! Woohoo :D

    TFSI is idd fijn :)

    ReplyDelete
  8. Ik heb gehoord dat die ahadow insurrance heel goed spul is!

    ReplyDelete
  9. die coralista blush staat ook op mijn wishlist! zo mooi!

    ReplyDelete