Tuesday, May 11, 2010

Verrassing in mijn brievenbus.


Vrijdagavond kwam ik thuis en had ik een verrassing in mijn brievenbus liggen van een vriendin uit Noord-Ierland. Ze had wat pagina's ter inspiratie opgestuurd samen met wat samples en mini nagellakjes. Altijd leuk om een cadeautje te krijgen!


We zijn allebei nogal MACfans en dus stuurde zij mij de uitnodigingen die ze van MAC had gekregen.


Een mooie lentelook. Die ga ik binnenkort maar eens maken, wie weet wordt het wel een Face Of The Day? Leuk?


En natuurlijk kreeg ik ook nagellakjes van haar! Gelukkig of helaas zijn ze niet zo groot.



En Apple, mijn lieve kat, was nogal nieuwsgierig. En nee ze is niet vernoemd naar het computermerk ;) Dit was gewoon even een tussendoortje.

1 comment:

  1. Mooie foto's zijn dat!
    Als ik iets nieuws in huis heb moeten mijn 3 katten dat ook altijd eerst grondig komen inspecteren, haha! ;D

    ReplyDelete