Tuesday, May 25, 2010

Update project 10 pan: finished!



Hieper de piep hoera! Project 10 pan is voorbij!
Het laatste product dat ik heb opgemaakt is de Celestial dagcreme van LUSH. Een creme die ik noooit meer zal kopen, want ik vind hem veel te vet, trekt slecht in en ik kreeg er pukkels van. En ik heb nog nooit in mijn leven last gehad van pukkels! Dus duidelijk niet de creme voor mij.


De andere producten die op mijn lijstje stonden om opgemaakt te worden blijf ik gewoon gebruiken en wie weet zien jullie die nog wel terug in een nieuw project 10 pan, maar dan pas over een paar maanden. Ik weet dat sommigen van jullie ook bezig waren met een project 10 pan. Dus hoe is het met jullie project 10 pan?

2 comments:

  1. Super! Ik zou dit beter ook eens doen! Maar ik weet niet of ik iets zou kunnen blijven gebruiken als ik er pukkels van kreeg :)

    ReplyDelete
  2. Goed dat je alles hebt opgemaakt!! ik zou die creme nooit hebben opgemaakt, zeker niet als ik er pukkels van kreeg :P

    ReplyDelete